طی مراسمی؛
طی مراسمی، فعالان طرح ایمنی، سلامت و امداد نوروزی در قم با حضور رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) و مسئولان استانی و کشوری در قم تجلیل شدند.
کد خبر: ۲۱۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۴ 19 April 2016
به گزارش تابناک قم، استان قم شاهراه مواصلاتی ۱۷ استان کشور است و با وجود حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران این شهر از جهت تردد مسافر اهمیت زیادی برخوردار بوده و سالانه میزبان بیش از ۲۰ میلیون زائر است.

حضور مسافر و زائر در قم به ویژه در ایام نوروز موجب می‌شود همواره مسئولان استانی دستگاه‌ها و نهاد‌ها را برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران کریمه اهل بیت(ع) آماده کنند.

هلال احمر یکی از نهادهایی است که همواره اعضای داوطلب آن در ایام و مناسبت‌های ویژه خدمات گوناگونی همچون امداد و نجات، بهداشت و درمان، راهنمایی مسافران با توزیع بروشور و نقشه راه به مسافران ارائه می‌دهد.

آئین شکرانه خدمت با تجلیل از فعالان طرح ایمنی، سلامت و امداد نوروزی با حضور آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی قم، معاون امداد و نجات سازمان جمعیت هلال احمر، مسئولان استانی و انتظامی و اعضای فعال جمعیت هلال احمر استان قم در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار شد.

در این مراسم به صورت ویژه از سردار مجتبایی و محمد گلفشان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم تجلیل و قدردانی شد.

تقدیر از ۷۵۵ عضو فعال در طرح نوروزی ایمنی و امداد

در بخش دیگری از این مراسم نیز به صورت نمادین از ۲۵ نفر از مسئولان استانی فعال در نوروز و اعضای شرکت کننده در طرح نوروزی استان قم تجلیل شد.

همچنین از ۳۰۰ امدادگر، ۲۰۰ عضو جوانان جمعیت هلال احمر و ۵۰ داوطلب هلال احمر استان قم قدردانی شد.

هلال احمر بزرگ‌ترین سازمان مردم نهاد

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم در این مراسم طی سخنانی به اهمیت خدمت به مردم پرداخت و هلال احمر را بزرگ‌ترین سازمان مردم نهاد و نیروی انتظامی را فرشتگان نجات مردم عنوان کرد.

احد جمالی اظهار کرد: هلال احمر نهادی است که اعضای آن بی‌منت به مردم خدمت می‌کنند و نیروی انتظامی نیز خط مقدم دفاع از نظام است.

وی در این مراسم به قرائت قطعه شعری از حافظ پرداخت و همچنین اخلاق را مهم‌ترین عنصر در زندگی یادآور شد.

مولودی خوانی مداح اهل بیت(ع) به مناسبت ولادت امام جواد(ع)، پخش کلیپی از فعالیت جمعیت هلال احمر در ایام نوروز و اجرای یک قطعه موسیقی و سرود توسط نوجوانان بخش‌های دیگر این مراسم بود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار