باشگاه "گسترش فولاد تبریز"پس از باخت مقابل تیم پدیده خراسان، به بلندی چمن ورزشگاه ثامن الائمه (ع)مشهد معترض شده و اعتراض خود را نیز به طور رسمی به سازمان لیگ برتر اعلام کرده است.
کد خبر: ۲۱۳۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ 17 April 2016
به گزارش تابناک رضوی، گسترش فولاد تبریز در هفته بیست و ششم لیگ برتر در جدال با پدیده نتیجه را 2 بر یک واگذار کرد وحالا کادر فنی گسترش فولاد به روایت ورزش سه، معتقد است که بلندی چمن ، اجازه بازی روی زمین را به بازیکنان این تیم نداده است!
رابطه باخت کمالوند با سفتی زمین و بلندی چمن ورزشگاه ثامن مشهد

البته کیست که نداند پشت چنین  اعتراض هایی،چهره سرمربی این تیم دیده می شود."فراز کمالوند"- که البته در مهارت های مربیگری وی شکی نیست و زمانی نیز سرمربی تیم فوتبال منحل شده"پیام مشهد"بود- در بازی های متعدد تیم هایش در مشهد بارها به چنین بهانه جویی هایی برای جنگ روانی با تیم های حریف دست زده است.از گلایه نرساندن توپ توسط توپ جمع کن های مشهدی تا زمین چمن ورزشگاه...جالب است بدانید همین مربی در بازی قبل خود در مشهد با تیم سیاه جامگان به "سفتی" زمین ورزشگاه ثامن الائمه(ع) گیر داده بود وحالا هم  در بازی با تیم  پدیده دوباره "بلندی چمن" این ورزشگاه  را بهانه قرار داده  است. ظاهرا ترفندهای"آقا فراز"تمام نشدنی است...
بهروز / خراسان رضوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار