جلسه معرفی شرکت پتروشیمی مبین فردا برگزار می شود تا این شرکت به طور کامل و در آستانه بورسی شدن به علاقه مندان معرفی شود.
کد خبر: ۲۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ 11 April 2015
به گزارش شانا، با توجه به اعلام آمادگی سهامدار عمده‌ شرکت پتروشیمی مبین برای انجام عرضه‌ عمومی اولیه، جلسه‌ معارفه‌ شرکت یاد شده به منظور تشریح وضعیت فعلی شرکت و روند فعالیتهای آتی و نیز پاسخ به سوالات سرمایه گذاران روز یکشنبه مورخ ٢٣ فروردین ماه ٩٤ تشکیل می شود.

همزمان با این رویداد که می تواند تاثیر مثبتی بر بازار داشته باشد، بورس تهران اعلام کرد که شرکت پتروشیمی مبین در دوره ٩ ماه با اختصاص ٣٩٧ ریال سود به ازای هر سهم، معادل ٧٤ درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

شرکت پتروشیمی مبین پیش بینی سود هر سهم سال مالی ٩٣ را با سرمایه ١٤ هزار و ٢٥٢ میلیارد ریال در تاریخ ٢٦ اسفند ماه ٩٣، همچنین در فروردین ماه امسال مبلغ ٥٣٩ ریال اعلام کرده است و طی دوره ٩ ماهه با اختصاص ٣٩٧ ریال سود به ازای هر سهم معادل ٧٤ درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

بر اساس این گزارش سود سهام پیشنهادی هیئت مدیره به مجمع عمومی عادی سال مالی ٩٣ مبلغ ٣٩٨ ریال به ازای هر سهم است.

گفتنی است با توجه به عملکرد واقعی ٦ ماهه موارد ذیل دارای اهمیت است.

بر اساس رویه حسابداری اعلامی از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (سهامی عام)، مانده بدهی ارزی به شرکت مزبور در تاریخ ترازنامه، با بکارگیری نرخ‌های رسمی ارز اعلامی توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران (هر دلار ٦٢٨ر٢٧ ریال) تسعیر شده است.

این گزارش که از سوی سازمان بورس منتشر شده است، می افزاید مطابق یادداشت ١٣-١ صورتهای مالی حسابرسی شده دوره ٦ ماهه ٩٣، مانده بدهی ارزی به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس معادل ١٤٩ میلیون دلار است.

همچنین بهای گاز دریافتی از شرکت گاز استان بوشهر طی سال مالی مورد گزارش، براساس پیش بینی مقادیر مورد قبول دو طرف، همچنین نرخهای اعلامی طبق تصویب‌نامه هیئت وزیران به شماره ٣٩٩٢/ت ٥٠٧٥٣ هـ مورخ ١٤ تیر ١٣٩٣، به تفکیک جهت گاز مصرفی نیروگاههای شرکت، همچنین خوراک مصرفی شرکتهای پتروشیمی محاسبه و در دفاتر شرکت منظور شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار