دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: سالن تخصصی تیراندازی قم به دلیل خطر ریزش آوار تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
کد خبر: ۲۱۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷ 14 April 2016
به گزارش تابناک قم، محمدجواد متقیان‌نژاد اظهار داشت: سالن تیراندازی شهید زین الدین قم که تنها سالن فعال تخصصی هیئت تیراندازی استان قم است به دلیل ایجاد خطر ریزش آوار توسط اداره کل ورزش و جوانان قم تعطیل شده است.

وی افزود: این سالن ورزشی، جزئی از مجموعه ورزشی میثم واقع در منطقه سالاریه قم است و علاوه بر سالن شهید زین الدین، سایر بخش‌های مجموعه ورزشی میثم نیز تا اطلاع ثانوی غیرفعال و تعطیل شده است.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: روی دیواره سالن شهید زین الدین ترک‌های خطرناکی از قبل ایجاد شده بود که این ترک‌ها به مرور زمان افزایش یافت و در ‌‌نهایت چند روز پیش تصمیم بر آن شد که به دلیل خطرناک بودن وضعیت، سالن زین الدین و سالن چند منظوره میثم و دفا‌تر هیئت‌های ورزشی مستقر در این مجموعه بسته شود.

متقیان‌نژاد بیان داشت: در مورد علت ایجاد این ترک‌ها و خطر ریزش آوار، مباحث گوناگونی مطرح شده و برخی موضوع گودبرداری غیراصولی مجموعه تجاری در حال ساخت در پشت مجموعه میثم را دلیل ایجاد این وضعیت مطرح کرده‌اند.

وی عنوان کرد: در مورد مشکلات دیگری از جمله مشکلات ساختاری زهکشی و فرسودگی لوله‌ها نیز مطالبی شنیده‌ایم اما علت دقیق این مشکل باید از طریق کار‌شناسی روشن شود و از اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری قم می‌خواهیم که در این زمینه اقدام عاجلی به عمل آورند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم تصریح کرد: در صورتی که تعطیلی سالن تیراندازی شهید زین الدین مدت زیادی به طول بینجامد با مشکلات اساسی در مورد فعالیت‌های تیراندازی قم مواجه می‌شویم و در این زمینه وضعیت نامشخصی برای تیراندازان ما ایجاد شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار