با جایگزین شدن قطار جدید؛
به گزارش تابناک سمنان،رئیس ایستگاه راه آهن سمنان، از تغییر ساعت حرکت قطار محلی سمنان - مشهد و بهبود خدمات این قطار به مسافران خبر داد.
کد خبر: ۲۱۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰ 13 April 2016

محسن اعتماد رئیس ایستگاه راه آهن سمنان در خصوص افزایش قیمت بلیت قطار محلی سمنان مشهد گفت: قطار محلی کم سرعتی که در مسیر سمنان – مشهد قرار داشت از رده خارج و قطار جدیدی با سرعت حداکثر 160 کیلومتر در ساعت جایگزین آن شد.

اعتماد هدف از این اقدام را بهبود خدمات رسانی به مردم و تسهیل در سفر به مشهد مقدس برشمرد و افزود: تغییر قطار و ارتقای کیفی آن از مدت ها قبل در دست پیگیری بود که در سال جدید این مهم به سرانجام رسید.

وی سرعت بالا، خدمات بهتر و رفاه بیشتر را از ویژگی های قطار جدید پردیس که اخیرا جایگزین قطار محلی سمنان – مشهد شده است عنوان کرد و گفت: افزایش قیمت بلیت قطار متناسب با خدمات این قطار است.

رئیس ایستگاه راه آهن سمنان با اشاره به تغییر ساعت حرکت قطار محلی سمنان – مشهد اظهار کرد: ساعت حرکت این قطار در گذشته موجب نارضایتی مردم سمنان بود و درحال حاضر با هماهنگی شورای شهر سمنان و نماینده مردم سمنان در مجلسی شورای اسلامی و با توجه به سرعت بالای قطار، ساعت حرکت از سمنان به طرف مشهد به 8:30 صبح و از مبداء مشهد به ساعت 15:30 تغییر پیدا کرد.


منبع:مرآت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار