مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به هجمه‌های متعدد فرهنگی که علیه انقلاب اسلامی ایران می‌شود،‌ تاکید کرد: در چنین شرایطی، ترویج فرهنگ فاطمی و سیره ائمه اطهار (ع) می‌تواند بهترین راهکار برای مقابله با جنگ نرم دشمن باشد. باشد.
کد خبر: ۲۱۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵ 11 April 2015

به گزارش تابناک یزد، حجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی، در گردهمایی مداحان و شاعران آیینی استان یزد به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی (ره) اظهار داشت: انقلابی که امام خمینی (ره) در ایران پایه‌گذاری کرد، منحصر به مرزهای ایران نبود و به همه کشورهای دنیا صادر شد همانگونه پیام حضرت زهرا (س) به زنان آزاده جهان صادر شده است.

وی با اشاره به هجمه‌های متعدد فرهنگی که علیه انقلاب اسلامی ایران می‌شود،‌ تاکید کرد: در چنین شرایطی، ترویج فرهنگ فاطمی و سیره ائمه اطهار (ع) می‌تواند بهترین راهکار برای مقابله با جنگ نرم دشمن باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد یادآور شد: حضرت فاطمه زهرا (س) نمونه‌ای از یک زن کامل و برجسته و دارای شخصیتی کامل به لحاظ انسانی و دینی بود و اکنون بعد از گذشت قرن‌ها هنوز به عنوان یک الگوی کامل و ارزنده برای زنان در سراسر دنیا به ویژه زنان مسلمان، دارای ارزش و جایگاه ویژه است.

وی با بیان اینکه شخصیت عظیم حضرت زهرا (س) باید برای تمام مردم دنیا به ویژه زنان جهان معرفی شود، تاکید کرد: همه افراد تاثیرگذار جامعه از مبلغان و شعرا و مداحان تا نویسندگان و محققان در این زمینه وظیفه‌ای سنگین بر عهده دارند.

حسینی کوهستانی خاطر نشان کرد: حضرت زهرا (س) به عنوان یک همسر الگویی کامل و ارزشمند بود و در نقش مادر نیز بی‌نظیر بود زیرا فرزندانی چون زینب کبری (س)، امام حسین (ع) و امام حسن (ع) تربیت کرد و در ایفای نقش فرزندی خود نیز بی‌نظیر عمل کرد تا جایی که پیامبر (ص) ایشان را نور دیده خود می‌دانستند و در مورد ایشان بارها سفارش‌های مؤکدی کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار امیدواری کرد: شعرای آیینی و مداحان بتوانند از فرصت مناسبت‌های مذهبی استفاده کرده و سیره عملی ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت زهرا (س) را برای مردم جامعه تبیین کنند.

در این مراسم مداحان و شعرای آیینی استان یزد به مداحی و شعرخوانی در مدح حضرت زهرا (س) پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار