كار چهل ساله بر اثر سقوط در چاه 60متري جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۲۱۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 13 April 2016
کارگر یک واحد شن شویی در شهرستان کاشمر دریکی از چاه‌های قنات کشاورزی در اطراف محل کارش سقوط کرده و مراتب به ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی کاشمر اعلام شد؛ که بلافاصله گروه‌های امداد و نجات به محل اعزام شد و عملیات نجات آغاز كردند و پس از چند ساعت تلاش عوامل گروه نجات، جسد این کارگر بی‌جان از عمق چاه 60 متری خارج شد.
 
مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشمر با بيان این نكته ‌که چاه موردنظر از چاه‌های قنات مربوط به روستای سرحوضک از توابع بخش مرکزی است که سال‌ها به دلیل خشک شدن آب فرسوده شده است، گفت: به جهت خاص بودن وضعیت چاه و احتمال ریزش بدنه چاه در زمان امدادرسانی، 2 نفر از عوامل امداد و نجات به‌وسیله دو دستگاه جرثقیل به داخل چاه رفتند و جسد كارگر را بيرون كشيدند که پس از معاينه توسط نيروهاي اورژانس مرگ وي تأييد شد.
 
رضا بوژمهرانی با اشاره به اینکه تعدد چاه‌های قنات در حاشیه شهر و حتی داخل شهر کاشمر منجر به بروز حوادثی می‌شود یادآور شد: در حال حاضر چاه‌های قنات کشاورزی به دلیل خشک شدن بدون متولی رهاشده است و بی‌احتیاطی برخی افراد منجر به بروز چنین حوادثی می‌شود.
 
وي با بیان اینکه چاه‌های قنات محلی برای زندگی پرندگان شده است اظهار كرد: متأسفانه عده‌ای برای گرفتن این پرندگان به اطراف و حتی داخل چاه می‌روند لذا امیدواریم در این راستا ضمن اطلاع‌رسانی نسبت به این معضل اقدامی صورت گیرد
منبع: فارس
برچسب ها: چاه ، حادثه ، کاشمر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار