مدیر سازمان تعاون روستایی استان زنجان از شکل‌گیری اتحادیه تعاونی‌های زنان روستایی تا پایان سال جاری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 13 April 2016
محمود نوری در گفت‌‌وگو با فارس در زنجان اظهار کرد: سازمان تعاون روستایی استان زنجان برنامه‌های مختلفی را برای اجرا در سال جاری در نظر گرفته است که توسعه تعاونی‌های زنان در استان از جمله مهم‌ترین آن‌هاست.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد تعاونی‌ها و فعالیت زنان در قالب این تعاونی‌ها تصریح کرد: در سال جاری توسعه تعاونی‌های زنان در استان زنجان پیگیری خواهد شد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر تشکل‌ها و تعاونی‌هایی در مناطق مختلف استان وجود دارند که چندان فعال نبوده و نیاز به حمایت دارند، تصریح کرد: تقویت این تعاونی‌ها از دیگر برنامه‌هایی است که در سال جاری در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

نوری با اشاره به اینکه زنان روستایی در استان زنجان در قالب تعاونی‌ها به انجام فعالیت‌های مختلفی اشتغال دارند، خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد تا اتحادیه تعاونی‌های زنان روستایی نیز تا پایان سال جاری در استان شکل گیرد.

این مسئول با اشاره به برگزاری انتخابات نظام صنفی کشاورزی طی سال جاری در استان زنجان بیان داشت: این انتخابات حداکثر تا سه تا چهار ماه آینده در استان برگزار خواهد شد.

وی گفت: آنچه که در انتخابات نظام صنفی کشاورزی در استان زنجان اهمیت دارد و از دغدغه‌های اساسی محسوب می‌شود، حضور حداکثری کشاورزان در این انتخابات است تا با مشارکت کشاورزان افراد شایسته و لایقی به نظام صنفی راه پیدا کنند.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان زنجان عنوان کرد: روسای نظام‌های صنفی کشاورزی به عنوان نمایندگان بهره‌برداران بخش کشاورزی تقریبا در تمام کار گروه‌های وزارتخانه در سطح شهرستانی، استانی و کشوری حضور پیدا کرده و نظرات و خواسته‌های کشاورزان را مطرح می‌کنند و حضور حداکثری و انتخاب افراد سرآمد از این نظر حائز اهمیت است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار