سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در تعمیرگاه خودروهای لوکس در خیابان حبیب‌الله خبر داد.
کد خبر: ۲۱۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 12 April 2016
سیدجلال ملکی دراین باره گفت: در ساعت 20:53 شب گذشته یک مورد حادثه حریق در تعمیرگاه خودروهای لوکس به آدرس خیابان حبیب‌الله خیابان تیموری شرقی به سامانه 125 اطلاع داده شد که بلافاصله 3 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان دو طبقه بود، گفت: طبقه همکف این ساختمان که حدود 200 متر مکعب مساحت داشت تعمیرگاه خودرو بود که کاملا شعله‌ور شده و شعله‌های آتش در حال سرایت به طبقات بالایی بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به قرارداشتن دو خودروی شاسی بلند در تعمیرگاه اظهار کرد: دو خودروی میتسوبیشی در این حادثه کاملا در آتش سوختند. همچنین دو کارگر که یکی 23 ساله و دیگری 30 ساله و ایرانی بود دچار سوختگی شدند که سوختگی کارگر 23 ساله افغان بالاتر بود.

ملکی با اشاره به انتقال دو حادثه دیده به مراکز درمانی خاطرنشان کرد: عوامل آتش‌نشانی مدتی بعد موفق به مهار و اطفای کامل حریق شده و در ساعت 22:47 به عملیات خود خاتمه دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره علت این حادثه به ایسنا گفت: بررسی کارشناسان نشان داد که کار کردن کارگر 23 ساله با بنزین در مجاورت بخاری روشن، باعث وقوع این حادثه شده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار