مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری جوان پیشرو شیراز، با بیان اینکه این برنامه با حضور اعضا کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود ادامه داد: این برنامه امشب از ساعت ۲۰ با حضور کلیه مردم و علاقمندان اعم ازتشکل های دانشجویی، کارگری، خیریه ها و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز در مجموعه سینما شیراز اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۲۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳ 10 April 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از شبستان،محمدصالح مقدسی، مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری جوان پیشرو شیراز از برگزاری همایش نوای عاشقی با محوریت رویش های موسیقی انقلاب خبرداد و گفت: به مناسبت هفته فرهنگ انقلاب و در سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی با همکاری اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان فارس تلاش کردیم در قالب یک همایش،رویش ها و آوا های انقلاب اسلامی را در حوزه موسیقی در یک مجموعه درخور شأن به علاقمندان موسیقی ارزشی ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه این برنامه با حضور اعضا کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود ادامه داد: این برنامه امشب از ساعت 20 با حضور کلیه مردم و علاقمندان اعم ازتشکل های دانشجویی، کارگری، خیریه و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز در مجموعه سینما شیراز اجرا خواهد شد.

دبیر همایش نوای عاشقی اظهار داشت: به عنوان مهمان اصلی برنامه اجرای گروه موسیقی نبض در صدر خواهد بود که در کنار آن نیز گروه سرود بچه های شهرستان لار و گروه سرود ناشنوایان فریاد رسانان بیصدا به اجرای موسیقی خواهند پرداخت.

وی ضمن اشاره به حضور مسولان و مدیران ارشد استان که از آنها جهت حضور در برنامه دعوت شده است از همکاری موسسه هنری آفتاب شیراز،کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای شیراز و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان فارس تشکر و قدردانی کرد و اضافه کرد: در پایان این برنامه از شاعر استان، میلاد عرفان پور و خانواده شهید شیرعلی سلطانی تجلیل و قدردانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار