معاون آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه برادران استان یزد گفت : به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، از ۹ استاد برجسته حوزه، که حائز بیشترین رتبه ارزیابی شده اند، تجلیل می شود.
کد خبر: ۲۱۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹ 11 April 2016

به گزارش تابناک یزد،سید عباس حسینی پور گفت: معاونت آموزش استان با همکاری شورای  آموزش  مدارس در هر نیمسال تحصیلی اساتید را مورد ارزیابی قرار می دهد.

حجت الاسلام حسینی پور افزود : با مصوبه شورای حوزه علمیه برادران استان یزد  در آستانه شهادت آیت الله استاد مطهری و روز معلم، از 9 استاد برتر مدارس علمیه تقدیر می شود.

وی در خصوص معیارهای ارزیابی گفت : نظر سنجی از طلاب به عنوان اولین معیار ارزیابی مورد توجه قرار می گیرد و سپس نظر معاون آموزش مدرسه در خصوص عملکرد استاد و در نهایت درصد قبولی طلاب در دروس تا سقف 100 امتیاز از معیارهای دوم و سوم ارزیابی خواهد بود که به مرکز مدیریت استان و  معاونت آموزش برای ارزیابی استانی و معرفی اساتید برتر ارسال می شود.

معاون آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه برادران یزد تصریح کرد : 115 استاد در حوزه های علمیه استان یزد تدریس می کنند که 9 نفر امتیاز بالای 97 را کسب کرده اند و در هفته بزرگداشت مقام معلم، از آنان تجلیل می شود.

حوزه نیوز

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علیرضا آیت اللهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
تجلیل شوند . امٌا لطفا" قبل از اینکه تجلیل شوند ، که بگمان ما هردم دارند تجلیل می شوند ، بگوئید اینها که برترینهایشان هم هستند چه گُلی بر سر اسلام و مسلمین زده اند که تجلیل می شوند و هزینه و فایده این تجلیل چیست ؟
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
عزیز من بالاخره این آقایان نقش معلمی دارند.
شما نباید همه را به یک چشم ببینید. در هر پست و مقام و لباسی انسانهای بزرگ و قابل احترام هستند.

این کار اصلا جایز نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار