شورای اصلاح طلبان استان آذربایجان غربی بار دیگر اعلام میدارد؛ کاندیداهای لیست امید (اصلاح طلبان و حامیان دولت) در شهرستان ارومیه آقایان "دکتر سید هادی بهادری و مهندس مجید میلان " می باشند.
کد خبر: ۲۰۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳ 10 April 2016

شورای اصلاحات


جوان پرس :
 بدنبال درج خبری مبنی بر اعلام ” لیست شورای جبهه اصلاحات آذربایجان غربی برای دور دوم انتخابات / ممکان و بهادری ” در فضای مجازی و همچنین بازنشر آن در این سایت ؛ شورای اصلاح طلبان استان نیز به سر لیستی ” میرزایی و صداقت پیشه ” معروف به ” ستاد سرو و گام دوم به این خبر  واکنش نشان داده و در قالب بیانیه ای که بر روی شبکه های اجتماعی قرار گرفته ؛ آورده است ؛

بیانیه شورای اصلاح طلبان آذربایجان غربی

بسمه تعالی

مردم شریف و آگاه شهرستان ارومیه

انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی در مرحله اول با حضور گسترده و معنی دار مردم عزیز و پیروزی لیست امید (اصلاح طلبان و حامیان دولت) در حوزه های متعددی به پایان رسید. و این حضور و تلاش ملت عزیز ایران برای گذر از زمستان تحریم به بهار تکریم بار دیگر موجب شکفتن و دمیده شدن روح امید و نشاط در میهن عزیزمان شد.
در شهرستان ارومیه نیز دو کاندیدای لیست امید با تلاش و رای مردم فرهیخته و آگاه به دور دوم انتخابات راه یافته اند. لذا تکمیل این تلاش تاریخ ساز در مرحله دوم انتخابات در ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ برای تشکیل مجلسی تحول خواه و تحقق شعار امید، آرامش و رونق اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
در همین راستا، شورای اصلاح طلبان استان آذربایجان غربی بار دیگر اعلام میدارد؛ کاندیداهای لیست امید (اصلاح طلبان و حامیان دولت) در شهرستان ارومیه آقایان "دکتر سید هادی بهادری و مهندس مجید میلان ” می باشند. از این رو اخبار و مصاحبه های پراکنده و لیست های منتشر شده از سوی افراد و گروههای مختلف فاقد تائید و اعتبار هستند.
امید است که در فصل رویش و پایان خزان دست وحدت را برای ساختن ایران و سوزاندن آنچه موجب ناامیدی است به سوی هم دراز کنیم و دلها را با نور عشق و ایمان به هم صیقل داده و گامهای استواری در جهت توسعه و پیشرفت همه جانبه میهن عزیزمان ایران برداریم تا بهار ۹۵، بهار همدلی، همزبانی، امید و اصلاح باشد.

شورای اصلاح طلبان استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار