کد خبر: ۲۰۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ 10 April 2016

به گزارش تابناک یزد،معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:در خلال برگزاری نخستین جشنواره موسیقی کویرنشینان یزد،کارگاههای آموزشی موسیقی برگزار می شود.

سید خلف حوتی نژاد طی نشستی با اعضای ستاد برگزاری نخستین جشنواره موسیقی کویرنشینان یزدافزود: همایون نصیری،محمد رضا چراغعلی و فریدون شهبازیان اساتیدی هستند که در حین برگزاری این جشنواره کارگاههای آموزشی برگزار می نمایند.
وی با اشاره به اینکه این اساتید از مدرسان شناخته شده در حوزه موسیقی کشور به شمار می روند،تصریح کرد:استاد نصیری روز چهارشنبه این هفته ساعت18،استاد چراغعلی پنجشنبه این هفته ساعت11:30 و استاد شهبازیان جمعه این هفته ساعت10:30؛کارگاههای اموزشی خود را در تالارفرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهند کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه نخستین جشنواره موسیقی کویرنشینان یزد سه شنبه این هفته آغاز بکار می کند،تصریح کرد: جشنواره استانی موسیقی کویر نشینان در دو بخش جنبی و رقابتی شامل گروه نوازی موسیقی سنتی ایرانی و پاپ، آهنگسازی، گروه نوازی سازه های کوبه ای و پژوهش موسیقی ایرانی و شاخه های شادمانه های مذهبی برگزار می شود.
حوتی نژاد در پایان از رقابت ٢٩گروه درنخستین جشنواره موسیقی کویر نشینان یزد خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار