معاون عملیات انتظامی استان کرمانشاه از افزایش شش درصدی سرقت خودرو در استان طی سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در میان انواع خودرو، پراید و پیکان در صدر خودروهای سرقتی استان هستند.
کد خبر: ۲۰۸۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ 09 April 2016
معاون عملیات انتظامی استان کرمانشاه از افزایش شش درصدی سرقت خودرو در استان طی سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در میان انواع خودرو، پراید و پیکان در صدر خودروهای سرقتی استان هستند.
 
سرهنگ برزو محمدی در گفت و گو با خبرنگار سرویس «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، از کاهش دو درصدی مجموع سرقت‌های استان در سال گذشته خبر داد.
 
وی تصریح کرد: در سال گذشته در سرقت‌های بانک و طلافروشی 100 درصد کاهش داشته‌ایم و در سرقت موتورسیکلت 27 درصد، سرقت قطعات اتومبیل چهار درصد و سایر سرقت‌ها حدود 23 درصد کاهش داشته‌ایم.
 
محمدی اظهار کرد: همچنین سال گذشته در زمینه سرقت‌های مسلحانه کاهش 18 درصدی را شاهد بودیم.
 
وی افزود: متاسفانه سال گذشته با وجود کاهش مجموع سرقت‌ها، افزایش سرقت خودرو و منزل را شاهد بودیم، بطوریکه سرقت منزل 10 درصد و سرقت خودرو شش درصد افزایش داشت و در میان خودروها همچنان پراید خودروی مورد علاقه سارقان است.
 
محمدی افزود: اما در مجموع سرقت‌ها خوشبختانه روند کاهشی سالهای اخیر در سال گذشته نیز ادامه داشت و شاهد کاهش دو درصدی مجموع سرقت‌های استان بودیم.
 
روند کاهشی جرائم استان ادامه دارد
 
معاون عملیات انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از کاهش دو درصدی مجموع جرائم 24 گانه استان در سال گذشته خبر داد و افزود: خوشبختانه روند کاهشی جرائم استان طی سالهای گذشته، در سال گذشته هم ادامه داشت و شاهد کاهش دو درصدی مجموع جرائم استان بودیم.
 
وی اظهار کرد: سال گذشته 60 نفر در سطح استان به قتل رسیدند که این تعداد نسبت به سال 1393 با قتل 68 نفر 12 درصد کاهش داشته است.
 
محمدی افزود: متاسفانه در زمینه نزاع‌های فردی و دسته جمعی در سال گذشته افزایش یازده درصدی را شاهد بودیم.
 
افزایش 417 درصدی کشفیات "هشیش" استان در سال گذشته
 
معاون عملیات انتظامی استان کرمانشاه به کشفیات مواد مخدر استان نیز اشاره کرد و افزود: سال گذشته دو تن و 230 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف شد.
 
وی با اشاره به کاهش 9 درصدی کشفیات تریاک در سال گذشته گفت: این در حالیست که در زمینه موادی مانند مورفین و هرویین افزایش کشف داشتیم.
 
محمدی افزود: سال گذشته 390 کیلوگرم مورفین در استان کشف شد و این در حالیست که در سال 1393 تقریبا کشفیاتی در این زمینه نداشتیم.
 
وی تصریح کرد: همچنین سال گذشته 214 کیلوگرم هشیش در استان کشف شد، در حالیکه سال 1393 کشفیات هشیش استان تنها 41 کیلوگرم بود و این میزان افزایش 417 درصدی را نشان می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار