رئیس هیئت کوهنوردی ارومیه گفت: ثبت‌نام از علاقه‌مندان به رشته کوهنوردی در این شهرستان آغاز شده است.
کد خبر: ۲۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶ 09 April 2015

محمد محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: ثبت‌نام از علاقه‌مندان به رشته کوهنوردی در دفتر این هیئت آغاز شده است و اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان می‌توانند برای نام‌نویسی مراجعه کنند.

وی با اشاره به مستقر شدن دفتر هیئت در ارومیه، خیابان کاشانی، ورزشگاه مرحوم غلامرضا تختی ادامه داد: علاقه‌مندان با در دست داشتن مدارک مورد نیاز از جمله اصل، کپی کارت ملی و ... برای حضور در برنامه‌های آموزشی این هیئت اعلام آمادگی کنند.

محمد‌پور با اشاره به اینکه اعضای هیئت مدیره هیئت از ساعت 16 تا 18 روزهای دوشنبه و چهارشنبه در محل دفتر هیئت پاسخگوی مراجعه‌کننده‌ها هستند، ادامه داد: فصل بهار زمان مناسبی برای آغاز تمرینات توسط افراد مبتدی و علاقه‌مند است، زیرا با خطرات کمتری مواجه هستند.

رئیس هیئت کوهنوردی ارومیه شرط حضور در فعالیت‌های ورزشی این هیئت را داشتن بیمه ورزشی معتبر سال 94 توسط کوهنوردان دانست و گفت: با اخذ 10 هزار تومان از هر نفر کارت بیمه ورزشی صادر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه رشته‌های ورزشی در ارتقای نشاط و شادابی، تقویت روحیه و ایجاد امید به زندگی به شکل مضاعف تاثیر شایان توجهی دارند، ادامه داد: رشته کوهنوردی بیش از هر رشته دیگری منجر به بالا رفتن اعتماد به نفس و اتکای به خود شده و صبر و بردباری فرد را تا اندازه زیادی رشد می‌دهد.

محمدپور با اشاره به اینکه برنامه‌های آموزشی سال 94 توسط فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی به کار‌گروه صعودهای ورزشی اعلام شده است، گفت: عوامل اجرایی و آموزشی در این راستا گام برخواهند داشت.

رئیس هیئت کوهنوردی ارومیه با اشاره به اینکه برای اجرای فعالیت‌‌های مختلف این هیئت به ویژه همایش‌‌های دسته‌جمعی و استانی نهادها، سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی مختلف، مربیان، داوران و ورزشکاران زیادی نقش‌آفرینی می‌کنند، تصریح کرد: فعالیت همه این افراد و ارگان‌ها قابل تقدیر است.

وی لازمه گسترش کمی و کیفی صعودهای ورزشی و جلب مشارکت آحاد مختلف جامعه را اطلاع‌رسانی فعالیت‌های این هیئت دانست و گفت: رسانه‌های جمعی باید بیش از پیش در راستای انعکاس اقدامات این هیئت گام بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار