معاون راه آهن شمالشرق :
به گزارش تابناک سمنان،معاونت فنی راه آهن شمالشرق از بارگیری همزمان ۲۰۰ واگن کالاهای صادراتی استان سمنان به مقصد بازارهای صادراتی خبر داد.
کد خبر: ۲۰۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷ 07 April 2016
آقا محمدی معاونت فنی راه آهن شمالشرق در اولین نشست کمیسیون حمل و نقل و صادرات اتاق بازرگانی سمنان که با حضور مسئولان راه‌آهن شمال‌شرق برگزار شد، اظهار داشت: استفاده از ناوگان ریلی مزیت‌های بسیاری برای صاحبان صنایع استان سمنان به همراه دارد که انتقال حجم بار با ظرفیت بالا، امنیت کالا ، کاهش در تردد جاده‌ای و بهای پایین‌تر آن از مهمترین این مزیت‌ها است.

معاونت فنی راه آهن شمالشرق از تجهیز ایستگاه‌ها و واگن‌های این راه‌آهن به امکانات لازم برای حمل و نقل کالا به مقصد بازارهای صادراتی داخلی و خارجی خبر داد و گفت: علاوه بر این در زمینه تعیین نرخ تعرفه‌ها و تجهیز واگن‌های یخچال‌دار به سیستم‌های خنک‌کننده گام‌هایی برداشته شده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و صادرات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان نیز در این دیدار با اظهار رضایت از اقدامات راه‌آهن، گفت: خوشبختانه حمل و نقل صادرات کالا از درگاه‌های راه‌آهن شمال‌شرق بسیار سریع و به موقع انجام می‌شود که جای تقدیر دارد.

سعید ترکمان دهنوی، از آمادگی صادرکنندگان این استان برای ترانزیت بین‌المللی از طریق خطوط ریلی شمال‌شرق به بازارهای جهانی و از جمله بازارهای کشورهای آسیای میانه خبر داد .

این فعال اقتصادی خواستار ایجاد مشوق‌هایی برای صادرکنندگان از سوی راه‌آهن شد و خاطرنشان کرد: راه‌آهن شمال‌شرق با توجه به گستردگی خطوط ریلی آن در چند استان منطقه از ظرفیت بالایی برخوردار است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار