فرماندار رامسر
فرماندار رامسر با اشاره به اینکه حضرت فاطمه (س) الگوی همیشگی برای انسان‌های جهان به‌ویژه جوانان هستند، گفت: بانوان با توجه به جایگاه برجسته‌ای که دارند فرهنگ فاطمی را در جامعه الگوسازی کنند.
کد خبر: ۲۰۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 05 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، حسین شعبان‌سروری در همایش بانوان بازنشسته ادارات رامسر که با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در محل کانون شهید سلیمان‌نژاد برای نخستین‌بار در کشور برگزار شد، اظهار کرد: همه زنان و مردان جهان بشریت باید بتوانند با الگوپذیری از روش و منش‌ فردی و اجتماعی حضرت فاطمه زهرا (س) جهانی عاری از خشونت و سرشار از اخلاق‌محوری را پایه‌گذاری کنند چرا که حضرت زهرا (س) مصداق عینی شجاعت، عطوفت، مهربانی و اعتدال بودند.

شعبان‌سروری بیان کرد: حضرت فاطمه (س) بانویی بود که عشق و محبت از او لبریز بوده و الگوی همیشگی برای انسان‌ها جهان به‌ویژه جوانان هستند.

فرماندار رامسر با اشاره به جایگاه زنان در جمهوری اسلامی و توجهی که امام راحل به بانوان جامعه داشتند، افزود: بانوان همیشه نقش محوری آرامش در خانواده داشته و گرمی‌بخش چراغ خانواده محسوب می‌شوند.

وی اظهار کرد: امیدواریم بانوان با توجه به جایگاه برجسته‌ای که دارند فرهنگ فاطمی را در جامعه الگوسازی کنند و اجازه ندهیم که دختران و جوانان برای الگوپذیری و رسیدن به آرمان‌های اجتماعی خود به الگوهایی که مربوط به کشور ما نیست پناه ببرند.

شعبان‌سروری گفت: تصمیم گرفته شد که از قشر زیادی از بانوان که سال‌های زیادی را برای خدمت به مردم و پیشبرد اهداف نظام و کشور و تعلیم و تربیت آینده‌سازان زحمت کشیدند تجلیل کنیم و امیدواریم همه ساله این همایش باشکوه هر چه بیشتر برای تجلیل و پاسداشت بانوان بازنشسته شهرستان برگزار شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار