فرمانده انتظامی آمل
فرمانده انتظامی آمل از افزایش 33 درصدی دستگیری سارقان و رشد 15 درصدی کشف سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴ 04 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، ولی‌الله گنجیان‌مقدم اظهار کرد: در تعطیلات سال جدید با اجرای طرح نوروزی به دنبال ایجاد امنیت و آرامش بیشتر از گذشته بودیم.

وی افزود: با ایجاد قرارگاه‌های اصلی و فرعی در شهرستان آمل شاهد حضور شبانه‌روزی پلیس و ایجاد امنیت لازم بودیم تا علاوه بر همشهریان، مسافران و گردشگران نوروزی طعم شیرین امنیت و آرامش را بچشند.

فرمانده انتظامی آمل با رضایت از عملکرد قرارگاه نوروزی پلیس در این شهرستان، بیان کرد: پیش از آغاز سال نو برای جانمایی محل استقرار قرارگاه‌ها و ایستگاه‌های نوروزی در چند نقطه از شهرستان اقدام شد، این قرارگاه‌ها در مبادی ورودی و اماکن پرتردد شهر در نظر گرفته شدند و براساس جغرافیای جرایم در این شهرستان تعداد هشت ایستگاه راه‌اندازی شد.

گنجیان‌مقدم با اعلام اینکه جلسات تصمیم‌گیر زیادی در قرارگاه نوروزی انجام شد، ادامه داد: کنترل جغرافیای استقرار مسافران و شهروندان به همراه نظارت، رفع معایب احتمالی و توجیه نیروها دستاوردهای مطلوبی را رقم زد.

وی با اشاره به اینکه از آغاز طرح نوروزی تا دهه نخست فروردین امسال جرایم خشن در این شهرستان رخ نداد، یادآور شد: در کشف سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد رشد و در دستگیری سارقان نیز افزایش 33 درصدی را شاهد بودیم.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به رشد 40 درصدی کشف مواد مخدر، بیان کرد: در این مدت تصادفات برون‌شهری و درون‌شهری منجر به فوت گزارش نشد همچنین با کاهش شدید در روند فوت ناشی از حوادث رانندگی روبه‌رو بودیم که آمار خوشحال‌کننده‌ای است.

این مسئول با اعلام اینکه در ابتدای سال روزهای سرد، بارانی و برفی را در محور مواصلاتی هراز داشتیم، خاطرنشان کرد: در بدرقه مسافران نوروزی نیز نیروهای پلیس به دنبال ایجاد سفری ایمن و کم‌خطر برای هموطنان بودند تا مسافران به خوشی به منازل خود بازگردند.

گنجیان‌مقدم با تاکید بر اینکه در دور نخست سفر نوروزی هم شاهد کشف 8 کیلو و 320 گرم انواع مواد مخدر، کشف هشت قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، افزایش 127 درصدی توقیف موتورسیکلت دارای تخلف و رشد 10 درصدی توقیف خودروهای دارای تخلف بودیم، بیان کرد: در این مدت 46 سارق دستگیر شده و با رشد 24 درصدی کشف سرقت، تعداد 49 نفر معتاد پرخطر دستگیر شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار