خادم الشریعه
آیت‌الله نظری خادم الشریعه خواستار رسیدگی جدی به نیازمندی‌ها و حاجات مردم توسط مسئولان شد.
کد خبر: ۲۰۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 04 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، آیت‌الله عبدالله نظری در جمع مسئولان استان گفت: مسئولین قدر خود را بدانند و به مردم برای رضای خدا خدمت کنند زیرا  رسیدگی به کار مؤمنین و خدمتگزاری پاداش بزرگی دارد و خیر دنیا و آخرت در خدمت به مردم است و خدمت به مردم افتخار بزرگی است.

وی با تبریک سال نو و بهار طبیعت با اشاره به وجود تعامل، تعادل و تکامل به‌عنوان سه اصل مهم در جامعه بشری گفت: همه باید به‌سوی کمال حرکت کنیم ولی متأسفانه امروز بشریت به‌جای تکامل تنزل پیدا می‌کند.

 آیت‌الله نظری افزود: همه باید در هرجایی که هستند و هر مسئولیتی که دارند با قلم، با درهم، با علم، باقدرت و بابیان باید در خدمت دین باشند چراکه دین در عالم برای تکمیل بشر است.

وی با اشاره به اهمیت نماز و نقش آن در تکامل گفت: انسان باید در محیط تکامل قدم بردارد و وظیفه والدین است تا با دعوت فرزندان به اقامه نماز برای تکامل آنان گام بردارند و همه ما مدیون مردمیم تا خدمت کنیم هرکسی باید به وظیفه خود به‌خوبی عمل کند اگر این‌گونه شود دنیا دنیای خیرخواهی می‌شود نه خودخواهی.

ی با انتقاد از کسانی که تحمل نظر و سخنان دیگران را ندارند گفت: چرا این‌قدر صبر ما کم است و تاب تحمل نظر و انتقاد دیگران را نداریم عکس‌العمل ما هم باید در جهت خیر باشد و همه وظیفه‌داریم به اسلام عمل کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار