دبیر هیئت بدمینتون استان زنجان گفت: مسابقات جام فجر به دلیل ناهماهنگی‌های رخ داده، لغو شد.
کد خبر: ۲۰۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 04 April 2016
سید شهرام عربی در گفت‌وگو با فارس در زنجان، اظهار کرد: بدمینتون‌کاران زنجانی همیشه حضور پررنگی در اردوهای تیم ملی بدمینتون کشور دارند.

وی با اشاره به توان بالای بازیکنان زنجانی در رشته بدمینتون، اضافه کرد: در حال حاضر 9 بدمینتون‌کار زنجانی در اردوهای مختلف تیم ملی بدمینتون کشور و در رده‌های مختلف سنی حضور دارند.

دبیر هیئت بدمینتون استان زنجان تصریح کرد: سروش اسکندری، سالار بیات، علیرضا فغفوری، سینا بیات و علیرضا قاسمی در اردوی رده سنی بزرگسالان تیم ملی بدمینتون حاضر هستند.

عربی ادامه داد: در رده سنی جوانان نیز مهدی انصاری، پویا احمدخانی و کیانوش افشاری راد و همچنین در رده سنی نوجوانان نیز علی حسین‌خانی از استان زنجان در اردوهای تیم ملی حضور دارند.

وی در ادامه از لغو برگزاری مسابقات بین‌المللی جام فجر در زنجان خبر داد و افزود: این مسابقات در ابتدا قرار بود در بهمن‌ماه 94 برگزار شود که به دلیل برگزاری مسابقات انتخابی المپیک 2016 به اردیبهشت‌ماه سال 95 موکول شد.

دبیر هیئت بدمینتون استان زنجان ابراز کرد: این موضوع با هماهنگی و موافقت ضمنی فدراسیون جهانی بدمینتون صورت گرفته بود که در حال حاضر به دلیل بعضی ناهماهنگی‌های رخ داده، لغو شده است.

عربی با بیان اینکه این مسابقات با یک سال تأخیر در بهمن‌ماه سال 95 برگزار می‌شود، بیان کرد: در پی لغو این مسابقات، همه اردوهای تیم ملی بدمینتون نیز لغو شده است.

وی از برگزاری دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک بدمینتون بانوان کشور در استان زنجان خبر و داد و عنوان کرد: این مسابقات با حضور هفت تیم از سراسر کشور و به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

دبیر هیئت بدمینتون استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد: تیم بدمینتون بانوان زنجان تلاش دارد تا در دور برگشت این مسابقات حضور خود را در جمع سه تیم بالای جدول قطعی کند.

شایان ذکر است، تیم بانوان هیئت بدمینتون استان زنجان در پایان دور رفت مسابقات لیگ دسته یک کشور، در رده چهارم قرار گرفت و تیم حوله آیدین استان تهران نیز در صدر جدول این مسابقات حضور دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار