تابناک کهگیلویه وبویراحمد:
سید ابوالقاسم بازرگان رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کهگیلویه در جمع خبرنگاران از اتمام مأموریت خود در جمعیت هلال‌احمر خبر داد
کد خبر: ۲۰۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۵ 03 April 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کهگیلویه در جمع خبرنگاران از اتمام مأموریت خود در جمعیت هلال‌احمر خبر داد و افزود: با توجه به مشکلات عدیده در جمعیت هلال‌احمر شهرستان از ادامه همکاری در این نهاد انصراف داده و در محل سابق فعالیت خود در شبکه بهداشت و درمان به مردم شهرستان خدمت خواهم کرد.

سید ابوالقاسم بازرگان رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کهگیلویه در جمع خبرنگاران از اتمام مأموریت خود در جمعیت هلال‌احمر خبر داد و افزود: با توجه به مشکلات عدیده در جمعیت هلال‌احمر شهرستان از ادامه همکاری در این نهاد انصراف داده و در محل سابق فعالیت خود در شبکه بهداشت و درمان به مردم شهرستان خدمت خواهم کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه استعفا خود رامدتی قبل به مدیریت هلال احمر استان تقدیم کرده بودم افزود: با استعفا مخالفت شد و به اصرار مسئولین استانی و شهرستانی تا پایان ماموریت خود تا تاریخ ۹۵/۰۱/۱۳ در سمت خود ماندم.

بازرگان با اشاره به خدمات‌ جمیعت هلال‌احمر این شهرستان در نوروز اظهار داشت: طرح نوروزی از ۲۹ اسفند در سطح شهرستان آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی به مسافران و گردشگران خدمات ارائه داده است.

وی با بیان این‌که چادرهای امداد نوروزی این نهاد در ورودی شهرها برپا شده بود،افزود: خدماتی از قبیل توزیع نقشه راهنما،بروشورهای امدادی،انجام تست فشار خون و قند خون در این چادرها انجام شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه تصریح کرد: هفت هزار و ۵۰۰ خانوار به چادرهای امداد نوروزی مراجعه و از خدمات هلال‌احمر استفاده کردند.

بازرگان افزود: بیش از هزار نفر به خیمه‌های نماز مراجعه کردند و ۲۰۰ نفر نیز با مراجعه به چادر سلامت تست فشار خون و قند خون دادند.

وی با بیان این‌که امدادگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان طی مدت یاد شده به ۱۳ مورد حادثه امدادرسانی کردند، افزود: از این تعداد سه نفر در پایگاه امداد و نجات و ۱۰ نفر در اکیپ سیار مداوا شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه تصریح کرد:در تعطیلات نوروزی سه مورد سرکشی از خانواده شهدای امدادگر انجام شد و از نزدیک مشکلات آن‌ها مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های جمعیت هلال‌احمر، سرکشی از خانواده‌ سالخوردگان در طرح نیابت و اجرای طرح فرشتگان رحمت با ۵۰ خانوار بهره‌بر را از دیگر خدمات این نهاد در نوروز برشمرد و گفت: در اجرای طرح‌ها از ۲۰۰ امدادگر،۱۰ پزشک و پیراپزشک و ۲ نفر روحانی استفاده شده است.

بنابر این گزارش، گفته می‌شود رهبریان جایگزین بازرگان خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار