کد خبر: ۲۰۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱ 02 April 2016

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: در ایام نوروز حدود 3 هزار نفر از مسافران نوروزی توسط ستاد اسکان فرهنگیان این استان اسکان یافتند.

خسرو ساکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته هر ساله در ایام نوروز ستاد اسکان فرهنگیان در کشور تشکیل شده و هدف از تشکیل این ستاد خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی به ویژه فرهنگیان است.

وی افزود: با توجه به اینکه استان البرز شاهراه ارتباطی پایتخت با بیش از 13 استان کشور است، در ایام نوروز مسافران بسیاری از محورهای ارتباطی البرز عبور کرده و برخی از این مسافران به طور موقت در البرز توقف و استراحت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: همچنین استان البرز به دلیل موقعیت جغرافیایی و جاذبه‌های گردشگری، هر ساله در نوروز مسافران بسیاری را جذب می‌کند که به همین دلیل لازم بود تمهیدات ویژه‌ای برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی را پیش‌بینی می‌کردیم.

ساکی گفت: به همین منظور امسال ستاد اسکان فرهنگیان استان البرز بیش از 140 کلاس درس و چندین مرکز رفاهی را آماده پذیرایی و اسکان کرد و خوشبختانه توانستیم خدمات خوبی به مسافران نوروزی به ویژه فرهنگیان ارائه دهیم.

وی اعلام کرد: در ایام نوروز حدود 3 هزار نفر از مسافران نوروزی در این اماکن پیش‌بینی شده اسکان یافتند و خدمات‌رسانی لازم به آنها ارائه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: برای این منظور هفت پایگاه اعم از 6 پایگاه اصلی و یک پایگاه فرعی در ایام نوروز امسال به طور شبانه‌روزی فعالیت می‌کردند.

ساکی در پایان اظهار داشت: امیدواریم خدماتی که به مسافران نوروزی به ویژه فرهنگیان میهمان استان البرز در ایام نوروز امسال ارائه شد، رضایت آنها را جلب کرده باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار