مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آمار پذیرش در ستاد اسکان این اداره در ایام نوروز به بیش از یک و نیم میلیون نفر رسید.
کد خبر: ۲۰۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶ 01 April 2016
محمد تقی زاده اظهار کرد: تا شب گذشته بیش از یک و نیم میلیون نفر مهمان نوروزی در ستاد اسکان آموزش و پرورش خوزستان پذیرش شده است.

وی افزود: به منظور اطلاع رسانی مناسب و مطلوب در مبادی ورودی شهرها و میدان ها، در مسیر بنرهای راهنما نصب و آدرس و شماره تماس ستادها نیز در قالب بنر، بروشور، پوستر، تراکت و کروکی بین مسافران توزیع شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: امسال برای اولین بار دو پایگاه راهنمای اسکان نیز توسط سازمان دانش آموزی استان در ورودی شهرستان اهواز دایر و راهنمای مسافران و مهمانان شد.

تقی زاده بیان کرد: با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش، بیمه مسئولیت مدنی و حوادث برای مسافران ایجاد و از تمام ظرفیت های موجود اعم از مراکز شبانه روزی، خوابگاه ها، مدارس، مراکز رفاهی، دانشگاه فرهنگیان، آموزشکده های فنی، اردوگاه ها، مدارس سمپاد و هوشمند برای اسکان به میهمانان استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه برای راهنمایی مسافران از پیک موتوری استفاده می شود، گفت: در محل ستادها نیز غرفه های مواد غذایی، پخت نان، توزیع غذای گرم و میوه با قیمت مناسب راه اندازی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری نماز جماعت در نظرگرفته شده و در ستادها نماز جماعت برگزار می شود. همچنین نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی نیز دایر و در بعضی از ستادها تمثال مبارک شهدای فرهنگی به نمایش گذاشته می شود.

تقی زاده یادآور شد: در محل ستادها اقداماتی از قبیل توزیع آب جوش، آب سرد و همچنین پخش فیلم به منظور رضایت مهمانان انجام شده است. همچنین پنج میلیارد ریال تجهیزاتی از قبیل یخچال، گلیم، فرش، موکت، تلویزیون، اجاق گاز، آب گرم کن و تعدادی پتو در بین مناطق و نواحی استان توزیع شد.

وی اظهار کرد: در بعضی از ستادها نیز امداد خودرو برای خودروی مهمانانی که دچار نقص فنی شوند در نظر گرفته شده و در بعضی از ستادها نیز تیم پزشکی برای فوریت های پزشکی در محل ستاد مستقر شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار