مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام از امدادرسانی این جمعیت به مصدومان 64حادثه رانندگی از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۲۰۴۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 31 March 2016

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام از امدادرسانی این جمعیت به مصدومان 64حادثه رانندگی از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام؛محمد سلیمانی اظهار کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر ایلام در جریان روزهای نوروزی اخیر درقالب طرح امداد و نجات جاده ای به کمک 64 مصدوم 24 سانحه رانندگی جاده ای، کوهستان و خدمات حضوری شتافتند که طی ان 23 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و یک نفر نیز فوت کرد.
وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح های امداد نوروزی و راهنمایی مسافران نوروزی همه ساله با هدف کاهش تلفات جاده ای و ارائه خدمات به مسافران تعطیلات نوروزی همزمان با سراسر کشور در این استان نیز اجرا می شود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: در اجرای این طرح که از 25 اسفندماه در این استان آغاز شده علاوه بر 11 پایگاه جاده ای ثابت مستقر در جاده های ارتباطی استان، پنج پایگاه دیگر با بکارگیری 48 نجاتگر آموزش دیده تخصصی نیز به صورت سیار راه اندازی شده است.
وی یادآور شد: 40 دستگاه خودرو نجات، آمبولانس و پشتیبان نیز به همراه یک هزار و 280 نفر روز امدادگر در این پایگاه ها مستقر شده اند و تا 15 فروردین نسبت به ارائه خدمات امداد جاده ای به مسافران نوروزی اقدام می کنند.
وی گفت: در این طرح 30 پزشک 14 پیراپزشک و 10 پرستار با این جمعیت همکاری دارند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار