فرمانده پلیس راه های استان کرمانشاه از جریان داشتن تردد در تمامی راه های استان با وجود بارندگی شدید 48 ساعت اخیر خبر داد.
کد خبر: ۲۰۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 29 March 2016
فرمانده پلیس راه های استان کرمانشاه از جریان داشتن تردد در تمامی راه های استان با وجود بارندگی شدید 48 ساعت اخیر خبر داد.

سرهنگ محمد مرادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با وجود بارندگی های فراوانی که طی 2 روز اخیر شاهد بودیم و حتی موجب جاری شدن سیلاب در برخی مناطق استان شد اما تمامی جاده های استان باز و تردد در آن ها جریان دارد.

وی ادامه داد: تنها جاده حمیل به ایلام مقداری لغزنده است که می طلبد رانندگانی که قصد عبور از این منطقه را دارند با دقت بیشتری رانندگی کنند. (حمیل در 30 کیلومتری شهرستان اسلام آبادغرب قرار دارد و مسیر تردد مسافران ایلام، پل دختر و خوزستان محسوب می شود).

سرهنگ مرادی در ادامه و با بیان اینکه تردد در جاده های استان پرحجم ولی روان دنبال می شود، گفت: محورهای کرمانشاه - بیستون، کرمانشاه - اسلام آبادغرب، کرمانشاه - جوانرود و اسلام آبادغرب - پل دختر پرترددترین محورهای استان هستند.

فرمانده پلیس راه های استان کرمانشاه همچنین به کاهش تلفات رانندگی طی 10 روزی که از تعطیلات نوروزی می گذرد اشاره و اظهار کرد: از 29 اسفند 94 تا نهم فروردین 95 تلفات رانندگی در مقایسه با دوره مشابه گذشته 33 درصد کاهش داشته است.

وی گفت: همچنین در این مدت شاهد کاهش 14 درصدی کل تصادفات رانندگی نسبت به دوره مشابه قبل بوده ایم.

مرادی در پایان و با اشاره به حضور 60 تیم گشت محسوس و 30 گشت نامحسوس در جاده های استان، گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از 250 خودرو به دلیل تخلف هرکدام به مدت سه روز توقیف شده اند.

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت در غرب کشور و در فاصله حدود 550 کیلومتری تهران قرار دارد و در ایام نوروز پذیرای حدود 2 میلیون مسافر و گردشگر نوروی است که از این جهت جزو 10 استان اول کشور به حساب می آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار