نماینده ولی فقیه در استان یزد:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تاکید کرد: روح کلی برنامه های رسانه های گروهی باید بر مبنای ارزشها، اعتلای دین و رسیدن به اهداف مقدس باشد.
کد خبر: ۲۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵ 08 April 2015
به گزارش تابناک یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در جمع گروهی از بانوان شاغل در شبکه تابان (صداو سیمای مرکز یزد) ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ فاطمی در بین مردم و جامعه توسط رسانه های گروهی افزود: همه زندگی زهرای مرضیه (س) نمونه است و باید سرمشق عموم مردم و بخصوص بانوان قرار گیرد.

وی اظهار کرد: حضرت صدیقه طاهره (س) زندگی خود را وقف اعتلای حق و ارزش ها و معارف الهی و انسانی کرد و باید این فضائل و مناقب در بین مردم گسترش یابد.

ناصری با اشاره به توطئه های فرهنگی دشمنان که با بکارگیری ابزارهای نوین بدنبال تضعیف ارزش ها و اعتقادات هستند بر هوشیاری در برابر این هجمه بزرگ تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید رسانه های گروهی با برنامه سازی های درست، به موقع، جذاب و آموزنده نقش خود را اعتلای فرهنگ دینی، انسانی و گسترش معارف الهی ایفا کنند.

به گزارش ایرنا،ناصری، به اهمیت سبک زندگی طبق منویات مقام معظم رهبری اشاره و به نقش رسانه های گروهی در این عرصه مهم تاکید کرد و فعالیت های گسترده برای اجرایی شدن آن را خواستار شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار