فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی:
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: تعامل شهرداری تبریز با پلیس به‌خصوص در حوزه ترافیک منجر شده، تبریز یکی از کم‌سانحه‌ترین شهرهای کشور درخصوص مسائل ترافیکی و تصادفات باشد.
کد خبر: ۲۰۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴ 23 March 2016
به گزارش تابناک تبریز از شهرداری تبریز، سردار محسن حسن‌خانی، در دیدار با شهردار تبریز با تبریک سال نو، به تلاش‌های متنوع شهرداری تبریز اشاره کرد و اظهار داشت: بخشی از این تلاش‌ها، مصداق مجاهدت‌های خاموشی است که ممکن است از نگاه عموم، زیاد بارز نباشد؛ اما تعیین‌کننده و ارزشمند است.

وی اضافه کرد: تعامل شهرداری تبریز با پلیس به‌خصوص در حوزه ترافیک منجر شده، تبریز، یکی از کم‌سانحه‌ترین شهرهای کشور در خصوص مسائل ترافیکی و تصادفات باشد؛ با این حال، تا رسیدن به نقطه مطلوب، نیازمند تقویت همکاری‌ها و هماهنگی‌ها هستیم.

حسن‌خانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش پلیس در حوزه‌های اجتماعی گفت: مخالف حضور پررنگ پلیس در شهر هستیم و معتقدیم در این خصوص اقدامات پیشگیرانه باید نقش خود را نشان دهد.

وی با مقایسه وضعیت امن کشورمان با کشورهای غربی، به حملات روز گذشته بلژیک اشاره و تصریح کرد: کشورهای غربی، با وجود برخورداری از سیستم‌های پیشرفته رصد و حضور پررنگ پلیس، شاهد چنین اتفاقات تلخی هستند، این در صورتی است که کشور ما به واسطه شاخص‌های اجتماعی و فرهنگی، بدون به‌کارگیری تجهیزات آنچنانی، از امنیت ارزشمندی برخوردار است.

75 درصد تصادفات ریشه در خطاهای انسانی دارد

ناصر میکاییلی رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات این یگان در هفته‌های اخیر ارائه داد.

وی با اشاره به این‌که 75 درصد تصادفات ریشه در خطاهای انسانی دارد، گفت: همکاری‌های شهرداری و پلیس، می‌تواند در محورهای مختلف آموزشی و فرهنگ‌سازی، به کاهش تصادفات منجر شود.

میکائیلی، افزود: در سایه این همکاری، تبریز برای چندمین سال پیاپی، رتبه نخست را در کاهش تصادفات در اختیار داشته است.

رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: خوشبختانه از آغاز سال تا به امروز، تصادف منجر به فوت در استان رخ نداده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار