ویژه نوروز 95؛
تابناک: حفظ آرامش محیط در هنگام بازدیداز موزه ها اقدامی در راستای احترام به تاریخ، هنر و فرهنگ کهن این مرز و بوم ارزیابی میشود و طبیعتاً اسباب بهره مندی،دانش افزایی و فراهم آوردن اوقات خوشی رابرای بازدیدکنندگان از این اماکن فراهم مینماید.
کد خبر: ۲۰۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱ 22 March 2016

به گزارش تابناک مرکزی، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ضمن تبریک آغاز سال "اقتصاد مقاومتى؛اقدام و عمل" به تمامی هموطنان عزیز کشورمان و همه فعالان و دست اندر کاران ستاد های اجرایی خدمات سفراستانها با توجه به تعطیلات پیش رو، توصیه هاى ذیل را جهت رفاه حال گردشگران و مسافران اعلام مي نمايد.

در اطلاعیه شماره 7 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر توصیه هایی به بازدیدکنندگان از موزه ها و اماکن تاریخی شده است. لازم است بازدیدکنندگان از موزه ها و اماکن تاریخی نسبت به رعایت موارد ذیل توجه جدی داشته باشند:

1- در هنگام بازدید از اماکن تاریخی و موزه ها از تجمع در اطراف یک اثر تاریخی یا هنری پرهیز نموده و مامورین این اماکن را در ایفای وظایف خود یاری نمایند.

2- با توجه به اثرات تخریبی فلاش دوربین بر آثار تاریخی حتی الامکان از دوربین بدون فلاش استفاده نموده و از نوشتن یادگاری و هرگونه اقدام تخریبی بر روی آثار تاریخی و هنری جداً خودداری شود.

3- حفظ آرامش محیط در هنگام بازدیداز موزه ها اقدامی در راستای احترام به تاریخ، هنر و فرهنگ کهن این مرز و بوم ارزیابی میشود و طبیعتاً اسباب بهره مندی،دانش افزایی و فراهم آوردن اوقات خوشی رابرای بازدیدکنندگان از این اماکن فراهم مینماید.

4- همچنین کارکنان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مستقر در این اماکن و راهنمایان گردشگری همراه بازدیدکنندگان بوده تانسبت به ارائه اطلاعات لازم مربوط به این اماکن و آثار هنری اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار