مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: 32 گردشگر نوروزی آسیب دیده حوادث از ابتدای تعطیلات نوروزی از خدمات امداد و نجات این جمعیت بهره مند شده اند.
کد خبر: ۲۰۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 20 March 2016
مسعود مثنوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از 27اسفند تاکنون 12 حادثه در کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است، که 10 مورد از این حوادث سوانح جاده ای بوده است.
وی اظهار کرد: از این حادثه دیدگان هفت نفر به مراکز درمانی انتقال داده شده اند و سایر افراد به صورت سرپایی درمان شده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: 14 تیم عملیاتی با 41 امدادگر و 12 دستگاه آمبولانس برای خدمت به حادثه دیدگان نوروزی این استان فعال هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشت هزار و 554اقلام فرهنگی در قالب بروشور، پیام ایمنی و نقشه راهنما بین گردشگران نوروزی این استان توزیع شد.
مثنوی تصریح کرد: این اقلام فرهنگی با مشارکت 953 داوطلب جوانان هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از 25 اسفند تاکنون بین مهمانان نوروزی توزیع شده است.
وی از بهره مندی شش هزار نفر از خدمات طرح ایمنی و سلامت در قالب مراجعه به پست های ثابت و سیار برای راهنمایی، مراجعه به خیمه نماز، خیمه های دوستدار کودک و چادرهای سلامت به گردشگران در این استان خبر داد.
مثنوی اظهار کرد:41 پایگاه در محورهای مواصلاتی، مبادی ورودی و خروجی کهگیلویه و بویراحمد با استقرار بیش از 70 خودروی امدادی در حال خدمات رسانی به مهمانان نوروزی است.
استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران هر ساله در تعطیلات نوروزی میزبان بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر گردشگر نوروزی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار