امام جمعه پلدختر:
حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر در خطبه های نماز جمعه با اشاره به سالروز ملی شدن صنعت گفت: : نفت یک سرمایه ملی و خدادادی است و باید قدر آن را بدانیم و نفتی بودن و تکیه بر اقتصاد دولتی خسارت غیر قابل جبران به اقتصاد کشور است که باید با ترویج اقتصاد مقاومتی این روند اصلاح شودباید تکیه بر نفت قطع شود زیرا کاهش قیمت نفت حربه دشمنان است چون می دانند اقتصاد ما نفتی است.
کد خبر: ۱۹۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱ 18 March 2016


به گزارش تابناک لرستان ، امام جمعه پلدختر گفت: افزایش نفوذ جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه از شیرینی های سال ۹۴بوده است.

حجت الاسلام محمد سوری با بیان این مطلب در خطبه های نماز جمعه پلدختر تصریح کرد:دستگیری متجاوزان آمریکایی به آب های سرزمینی ایران توسط سپاه پاسداران ،افتتاح فازهای ۱۵و ۱۶پارس جنوبی به عنوان نماد ما می توانیم و تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات ۷اسفند از جمله مهم ترین رویدادهای شیرین سال ۹۴بوده است.
سوری با بیان اینکه سال ۹۴دارای تلخی هایی نیز بوده است،عنوان کرد: فقدان سه یار مجاهد و انقلابی انقلاب و رهبری حضرات آیات خزعلی و واعظ طبسی و همچنین سردار شهید حسین همدانی ،فاجعه منا و کشته شدن ۸هزار از حجاج بی گناه به دلیل سو مدیریت سعودی ها و مرگ سلحشور کارگردان انقلابی از جمله تلخی های این سال بوده است.
وی با ابراز امیدواری برای افزایش شیرینی ها در سال ۹۵،یادآورشد: صله رحم زیباست و باید این سنت دیرینه و دینی مردم در سال نو جاری شده و باطن زیبای صله رحم فراموش نشود.
حجت الاسلام محمد سوری اضافه کرد: متمکن ها مخفیانه از فقرای فامیل و کسانی که دارای مشکلاتی هستند دستگیری کنند. وی گفت: برخی کدورت ها نیز شاید در بین اقوام و فامیل و دوستان وجود داشته باشد کسانی که می توانند واسطه شوند و زمینه دوستی و رفع کدورت ها را فراهم نمایند.
سوری با تاکید بر لزوم برکت باطنی و مشارکت در کار های خیر بیان کرد: با نیت خالص و خدمت بی منت باید فرهنگ فاطمی را در بین جامعه ترویج دهیم.امام جمعه پلدختر خواستار الگو قرار دادن بی بی فاطمه زهرا”س”از سوی مردم شد و اظهار داشت: فرهنگ فاطمی باید در بین مردم ایجاد شود.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به سالروز ملی شدن صنعت نفتخاطر نشان کرد: نفت یک سرمایه ملی و خدادادی است و باید قدر آن را بدانیم.
وی اظهار داشت: نفتی بودن و دولتی بودن اقتصاد دو آسیب جدی اقتصاد ایران است .

سوری تصریح کرد: نفتی بودن و تکیه بر اقتصاد دولتی خسارت غیر قابل جبران به اقتصاد کشور است که باید با ترویج اقتصاد مقاومتی این روند اصلاح شود.
وی افزود: باید تکیه بر نفت قطع شود زیرا کاهش قیمت نفت حربه دشمنان است چون می دانند اقتصاد ما نفتی است.

حجت الاسلام محمد سوری با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مجمع فضلا و طلاب حوزه علمیه قم اظهار داشت: انقلابی ماندن،انقلابی فکر کردن و انقلابی بودن شاخصه های دارد .
امام جمعه پلدخترگفت: التزام عملی به اسلام،مرزبندی پررنگ در مقابل دشمن،دشمن شناسی،بصیرت دینی و سیاسی،ولایتمداری و پای بندی به رهبری،دفاع از محرومان و مستضعفان ،پای بندی به مکتب امام و انقلاب با شناخت درست از اصول و مکتب امام "گره”گ از جمله شاخصه هایی است که یک فرد انقلابی باید داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار