رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل گفت: با نظر مساعد اعضای شورای شهر سال آینده تخریب و احداث دوباره فرهنگ‌سرای سوم خرداد در منطقه یک شهرداری اردبیل با 10 هزار میلیون ریال در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۱۹۹۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷ 18 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، علیرضا سلیمانی عصر امروز در پایان جلسه رسمی شورای شهر اردبیل و در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: این مجموعه که استحکام بنای لازم را نداشته و نیاز به اصلاح و بهسازی جدی داشت بالاخره با تأکید، اصرار و پیگیری‌ها قرار شد در کنار تخریب احداث مجدد فرهنگ‌سرای سوم خرداد در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: هوشمندسازی تقاطع یاقوت و میدان ورزش، خرید مخازن مکانیزه زباله و اجرای طرح تفکیک زباله به همراه تهیه پلاک‌های جدید از تغییرات بودجه پیشنهادی شهرداری بود که اعمال شد.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل با تأکید بر ادامه بهسازی رودخانه بالیقلو از پل قدس تا عطایی و پل یعقوبیه تا زرناس به همراه احداث تقاطع غیرهمسطح شهید دادمان را در کنار تکمیل پل داروپخش یادآور شد و گفت: احداث تقاطع غیرهمسطح مسکن مهر نیایش و خیابان 45 متری شوراسنتر جز مصوبات شورا برای اجرا در سال آینده است.

سلیمانی از تکمیل احداث پارک باغ بهشت و ساختمان شماره دو شهرداری اردبیل به همراه اجرای مراحل حصارکشی بازار آهن‌فروشان خبر داد و افزود: طرح جنگل پارک الماس، احداث پارک نیار، مطالعه و احداث پارک بانوان و همچنین مطالعه و طراحی پل زیرگذر بعثت جز اولویت‌هاست.

وی اهمیت تهیه طرح جامع شهری را در حوزه سیما و منظر شهری، نورپردازی و مبلمان شهری یادآور شد و بیان کرد: برای سال آینده شهرداری اردبیل مؤظف شده تا احداث فرهنگ‌سرای منطقه یک در کنار تخریب اصلاح شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار