تابناک: در جلسه علني امروز نمايندگان اصفهان در مجلس شوراي اسلامي سه تذكر كتبي و يك سؤال از وزرا كردند و يك نماينده رأی خود را پس گرفت.
کد خبر: ۱۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 07 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، متن این تذکرات به شرح زیر است:

اسفنانی نماینده فریدن و فریدون شهر به وزیر کشور: توضیح علت عدم انتصاب بخشدار بخشی در شهرستان بوئین میاندشت و توضیح علت بیش از چهارده ماه اداره فرمانداری فریدون شهر به صورت سرپرستی و برخلاف قانون و همچنین توضیح علت بیش از 30 ماه اداره فرمانداری شهرستان بوئین میاندشت به صورت سرپرستی و برخلاف قانون.

حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم خرید محصولات کشاورزی از کشاورزان به قیمت تمام شده.

مقتدایی نماینده اصفهان به وزرای آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی: ضرورت آشنا سازی نسل های جدید با صنایع دستی و هنرهای سنتی و اصیل ایرانی از طریق غنی سازی محتوای کتب درسی دانش آموزان در این زمینه در راستای جلوگیری از به فراموشی سپردن میراث های فرهنگی و سنتی ایران.

حاجی دلیگانی به رییس‌جمهور: فراهم کردن زمینه لازم جهت اشتغال برای جوانان کشور، همچنین به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در اتمام طرح احداث کنارگذر شرق اصفهان.

مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر تعاون، رفاه و کار اجتماعی : ضرورت تسهیل فرآیند بیمه شدن هنرمندان و اعضای صنف صنایع‌دستی، به وزیر صنعت، معدن و تجارت: ضرورت برنامه ریزی و نظارت دقیق‌تر در راستای جلوگیری از واردات لوازم التحریر با عکس های مغایر با فرهنگ ایران اسلامی و غیرشرعی به کشور، به وزرای جهاد کشاورزی و نیرو: ضرورت جلوگیری از برداشت آب توسط چاه های غیر حریمی و حریمی و پمپاژهای بدون مجوز از طریق نصب کنترهای هوشمند با توجه به بحران خشکسالی.

همچنين سؤال منصوری آرانی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص علت اختلالات تلفن همراه،اعلام وصول شد و نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی در پی رسیدگی نشدن به علل سقوط هواپیمای آنتونف 140 در مسیر تهران – طبس اعلام کرد که رأی خود را از وزیر راه پس می‌گیرد و از مجلس خواست که آخوندی را استیضاح کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :