اولین همایش ستاد فعالیت‌های مهدوی کشور با هدف معرفی انحرافات عرصه مهدویت و حضور مسئولان کشور در شهر قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۹۸۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴ 15 March 2016
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام «محمد اسدی» دبیر اولین همایش ستاد فعالیت‌های مهدوی کشور، در نشست خبری اعلام موجودیت این ستاد، اظهار داشت: در نزدیکی ایام نیمه شعبان، اولین همایش ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی کشور، با حضور شخصیت‌های برجسته کشوری، علما و مراجع تقلید در مجتمع یاوران مهدی (عج) در نزدیکی مسجد جمکران قم برگزار می‌شود. 

وی افزود: در این همایش از برگزار کنندگان جشن‌های مهدوی و فعالان عرصه مهدویت تجلیل و قدردانی خواهد شد. 

دبیر گفت: سخنرانان این همایش یک روزه نیز، برخی از مسئولین کشوری و همچنین برخی از شخصیت‌های برجسته حوزوی خواهند بود. 

اسدی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این همایش، الگوسازی جشن‌های نیمه شعبان با تقدیر از برگزار کنندگان مطرح این جشن‌ها و همچنین جهت دهی و الگوسازی در این زمینه است. 

وی با بیان اینکه اعضای ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی کشور در این همایش مشارکت می‌کنند، گفت: حدود ۳۰ نهاد، سازمان و مؤسسه علمی عضو ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به مدیریت حوزه‌های علمیه، صدا و سیما، جامعة المصطفی (ص)، وزارت ارشاد، مرکز تخصصی مهدویت و... اشاره کرد که نمایندگانی از این نهاد‌ها و مؤسسات در اولین همایش این ستاد حضور خواهند داشت. رئیس ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان تولیت مسجد جمکران و دبیر این ستاد نیز حجت الاسلام و المسلمین مجتبی کلباسی رئیس مرکز تخصصی مهدویت هستند. 

این فعال عرصه مهدویت در پایان گفت: هدف نهایی و غایت ما از فعالیت مجموعه ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی کشور و برگزاری این همایش، جلوگیری از انحرافات و آسیب‌های احتمالی عرصه مهدویت و معرفی الگو‌های صحیح در این عرصه است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار