نماینده ولی فقیه در استان اردبیل به جمع راهیان نور در منطقه عملیاتی شلمچه پیوست و در جمع کاروان های راهیان نور این استان سخنرانی کرد.
کد خبر: ۱۹۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹ 13 March 2016

به گزارشخبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حاج سید حسن عاملی امروز ضمن شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در آبادان با حضور در منطقه عملیاتی شلمچه به جمع کاروان های راهیان نور پیوست.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی عصر امروز یکشنبه در جمع کاروان راهیان نور دانشگاه های استان اردبیل در حسینیه شلمچه، شهدا را نمونه ایثار واقعی به دین و کشور عنوان کرد و گفت: شهیدان با ایثار و از جان گذشتگی درس آزادی و عزت را برای ملت ایران آموختند و جوانانی که این روزها در مناطق عملیاتی حضور می یابند باید این مسئله را مدنظر قرار دهند.

امام جمعه اردبیل، حضور دانشجویان و جوانان در مناطق عملیاتی و جریان بزرگ راهیان نور را تدبیر و دوراندیشی مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: جوانان باید با دیدن از این مناطق زندگی شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی تصریح کرد: شهدا برای نسل آینده و فعلی الهام بخش هستند تا نسل ما نسلی حماسی باشد که بتواند با الهام از شهدا در مقابل این قدرت اهریمنی که همچون اختاپوس خود را بر روی دنیا انداخته است و دنیا را با حق ویژه مدیریت می کند، به خوبی ایستادگی کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار