رئیس راه و شهرسازی اردبیل گفت: در آستانه فرا رسیدن عید نوروز طرح نوروزی راه و شهرسازی اردبیل برای خدمات‌رسانی و ساماندهی جاده‌های مواصلاتی و برون شهری در اردبیل آغاز شد.
کد خبر: ۱۹۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸ 11 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، علی دشتی در جریان بازدید از جاده‌های مواصلاتی شهرستان اردبیل اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز طرح نوروزی راه و شهرسازی اردبیل برای ساماندهی جاده‌های برون شهری و مواصلاتی آغاز شده است و نیروهای راه و شهرسازی اردبیل به طور 24 ساعته در ایام نوروزی آماده خدمات‌رسانی در جاده‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه با تلاش نیروهای راه و شهرسازی اردبیل 6 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های مواصلاتی شهرستان اردبیل و سرعین شناسایی شد و برنامه‌ریزی برای حذف این نقاط حادثه‌خیز انجام شده است تا شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای در اردبیل باشیم.

رئیس راه و شهرسازی اردبیل از نصب 5 کیلومتر گاردریل و شانه‌سازی راه‌های ارتباطی در تعمیر و مرمت گاردریل‌های آسیب دیده، شست‌شوی علائم جاده‌ای در شهرستان‌های اردبیل و سرعین خبر داد و افزود: خوشبختانه در حال‌حاضر حوزه استحفاظی شهرستان‌های اردبیل و سرعین نیز به تجهیزات ایمنی مجهز شده است.

دشتی بیان کرد: در آستانه فرا رسیدن عید نوروز بیش از 300 تن لکه‌گیری راه‌های اصلی و فرعی شهرستان‌های سرعین و اردبیل انجام شده است و در راستای ساماندهی جاده‌ها رنگ‌آمیزی علائم راهنمایی و رانندگی، نصب چراغ چشمک‌زن و ایمن‌سازی پل‌ها در حوزه استحفاظی اردبیل از دیگر اقدامات راه و شهرسازی این شهرستان است.

وی با بیان اینکه خط‌‌‌کشی راه‌های مواصلاتی و برون شهری شهرستان‌های اردبیل و سرعین نیز در آستانه عید نوروز انجام شده است، تصریح کرد: در نقاط حادثه‌خیز جاده‌های مواصلاتی و ارتباطی چراغ پلیس مجازی نصب شده است که امیدواریم در ایام نوروز مسافران در جاده‌های اردبیل و سرعین خاطرات خوشی را به همراه داشته باشند.

رئیس راه و شهرسازی اردبیل اظهار کرد: ماموران راه و شهرسازی اردبیل با گشت منطقه‌ای راهداری 24 ساعته در ایام نوروز آماده خدمات‌رسانی در جاده‌های مواصلاتی و برون شهری هستند تا مواد زاید راه‌های برون شهری و ارتباطی نیز جمع‌آوری شده است و هیچ گونه مشکلی در این راه‌ها وجود ندارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار