نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: آزمایش موشک های بالستیک سپاه در اعماق زمین پاسخ کوبنده ای به عهدشکنی و بدقولی های آمریکایی ها بود.
کد خبر: ۱۹۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴ 11 March 2016

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: آزمایش موشک های بالستیک سپاه در اعماق زمین پاسخ کوبنده ای به عهدشکنی و بدقولی های آمریکایی ها بود.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: آمریکایی ها همه شروط 9 گانه برجام مورد تاکید رهبری به دولت را بعد از برجام نقض و پایمال کردند.
وی با بیان اینکه آمریکایی ها بعد از برجام از مواضع خود عقب نشینی نکردند بلکه گستاخ تر شدند, تاکید کرد: این رزمایش تاثیر زیادی بر رفتار زشت آنها داشت.
وی در ادامه به سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: باید فرهنگ فاطمی و بویژه بعد ولایت مداری و حمایت ایشان از امام و ولی خود در سطح جامعه بیش از پیش نهادینه شود.
خطیب نماز جمعه ایلام به 22 اسفند و سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام راحل (ره) اشاره کرد و یادآور شد: هرچند فضای کشور بویژه در بین جوانان و نوجوانان برگرفته از فرهنگ شهدا است, اما عطر و بوی شهادت و فرهنگ ایثار و شهادت در همه جامعه باید ترویج یابد.
وی در ادامه از مسوولان بنیاد شهید استان خواست نسبت به خواسته ها و نیازهای خانواده شهدا به ویژه اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر اهتمام داشته باشند, چرا که اقتدار و عزت امروز ما مرهون خون شهداست.
لطفی به 26 اسفند و سالروز وفات یادگار امام نیز گریزی داشت و گفت: این روحانی متعهد تابع محض امام و رهبری بودند و بی شک اگر زنده بودند, زوایا و پشت پرده های زیادی از فتنه 88 و عناصر آن افشا می کردند./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار