50 اثر منتخب اولین دوسالانه نمایشگاه عکس‌گردی در فرهنگ‌سرای فردوسی مشهد به نمایش درآمد و آیین اختتامیه و رونمایی از کتاب آن نیز امروز در آمفی‌تئاتر کانون فرهنگی اموزشی رشد، برگزارمی‌شود.
کد خبر: ۱۹۶۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 11 March 2016
امروز و در اختتامیه این جشنواره که در موسسه فرهنگی آموزشی رشد واقع در میدان راهنمایی مشهد برگزار می‌شود مقرر است تا از کتاب این نمایشگاه که مشتمل بر 100 قطعه عکس است، رونمایی شود.

مدیر عکس‌گردی مشهد در حاشیه برگزاری نمایشگاه که با حضور اساتیدی چون حمیدرضا گیلانی فر،سیدی، برگزارشد، به خبرنگار تابناک رضوی گفت: عکس‌گردی درواقع با شعار میگردیم تا ببینیم ، ببینیم تا ثبت کنیم ، ثبت کنیم تا خلق کنیم ایجاد شده است.
 
عارف جلایری افزود: گروه عکس گردی مشهد یک سال است که در شهر مشهد با هدف خدمت به هنر عکاسی و ایجاد فضا و موقعیت برای نسل جوان و عکاس شروع به کار کرده است.
 
وی افزود: بعد از گذر یک سال  از برگزاری 20 اردو همراه با کارگاه آموزشی در محل اردو و 6 ورکشاپ و کارگاه آموزشی ، گروه عکس گردی تصمیم به برگزاری اولین دوسالانه عکس‌گردی  گرفت.
 
این هنرمند عکاس گفت:در تجربه اول نمایشگاهی و کتاب عکاسی،شرکت کنندگان اردوها و کارگاهها، استقبال خوبی شد و تعداد 510 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

مدیرعکس‌گردی مشهد گفت:100 اثر به داوری آقایان مهدی منعم از تهران ، فرامرز عامل بردبار و عارف جلایری در چهار مرحله انجام شد.
 
وی افزود: یک مرحله داوری هم بصورت اجمالی برای انتخاب 50 اثر نمایشگاه انجام شد .
 
این دوسالانه در دوبخش نمایشگاه و کتاب در حال اجراست.
 
گفتنی است این کتاب توسط گروه فیلم و عکس هنرمند مورد حمایت و چاپ قرار گرفته است .
 
جلایری ضمن تشکر از خبرنگارتابناک استان، در پایان تقاضای خود را اینگونه بیان کرد،در نهایت از بزرگترهای عکاسی شهرمان تقاضا دارم گروههای فعال بخصوص جوانان را میدان دهند ، اجازه ی فعالیت و حضور دهند و حمایت کنند و همیشه همراه باشند چرا که عکسگردی برای نسل جوان این هنر است و تمام تلاشمان ایجاد فضا و زمینه ی فعالیت برای نسل جوان و عکاس شهرمان است .

به گفته وی آثار عکاسانی که آثارشان در نمایشگاه راه پیدا کرده عبارتست از :

 احسان بابایی،آفرین خجسته کفاش،الناز محمدی،امید رضا نوروزی،الیاس جهانشاهی،امیر حسین ارباب،امیر حسین غلمانی،احسان حبیب زاده،پوریا کریمی،تارا عبداللهی،تکتم عاقل،جواد رضایی،حسین عاکفی، حسین مهرانی،حمید عرفانیان،راضیه چشمی،زهرا اقبالی،زهرا موحد علوی،سارا عرفانیان،ساناز صفایی،سپیده نژاد جمالزایی، سمیرا داوودی،سید جواد سیدی،سعید احمدی،صفا قصابی،علی صفاییان،علیرضا ریاحی فر،علیرضا زارعی،علیرضا مسعودی منش،قدیر وقاری شورجه،کامران نوراللهی،محسن وجدانی، مرتضی شریعتی تبار،مطهره عابدینی،معین صفرزاده،ملیحه رحیمی،مهدی اسحاقی قالیباف،مهدی عقیقی،مهدیس عرفانیان،مهدیه تقوی،مهسا رجبی،مهناز اصغرنژاد،میلاد مقدم، مهدی خجسته ،نگار تقی زاده،نرگس سرایی،نیلوفر جواهری، هادی طاهری،وحید شعله شکور

اولین دوسالانه نمایشگاه عکس‌گردی با 50 اثر منتخب در مشهد

اولین دوسالانه نمایشگاه عکس‌گردی با 50 اثر منتخب در مشهد

اولین دوسالانه نمایشگاه عکس‌گردی با 50 اثر منتخب در مشهد
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار