مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ساری از توزیع 300 سبد کالا در میان خانواده های تحت حمایت این انجمن خبر داد.
کد خبر: ۱۹۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵ 10 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، پرویز آقاپور با اشاره به نزدیک بودن ایام نوروز، افزود: این انجمن 300 سبد کالای اساسی را بین نیازمندان تحت حمایت توزیع می کند که بسیاری از این سبدها توسط خیرین و موسسه های خیریه تهیه شده است.


وی ادامه داد: همچنین در ایام عید پول نقد و بن خرید در میان این خانواده ها توزیع خواهد شد.


مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ساری در پاسخ به این سوال که آیا این انجمن در راستای اشتغال زایی زندانیان نیازمند و خانواده های آنان فعالیت می کند یا نه، اظهار داشت: بله، این مددجویان از سوی این انجمن به واحد مراقبت بعد از خروج اداره کل زندانهای استان معرفی می شوند.


وی افزود: با معرفی به مراقبت بعد از خروج و با همکاری جهاد سازندگی و بانک ها، وام خود اشتغالی به این افراد اعطا می شود تا بعد از خروج از زندان با مشکل بیکاری مواجه نشوند.


آقاپور خاطرنشان کرد: خانواده های زندانیان نیز بخشی از جامعه هستند واگر زندانیان جرمی را مرتکب شده اند، با تحمل حبس تاوان آن را می دهند. 


وی یادآور شد: در نتیجه نیازی نیست با دوری کردن از این افراد و نپذیرفتن آنان در میان جامعه، بخواهیم آنها را تنبیه کنیم.


انجمن حمایت از زندانیان، بنیاد تعاون زندانیان و ستاد دیه زیر مجموعه سازمان زندان ها واقدامات تامینی و تربیتی فعالیت می کنند. فعالیت انجمن حمایت در راستای حمایت از خانواده های نیازمند زندانی، فعالیت ستاد دیه در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری و فعالیت بنیاد تعاون زندانیان به منظور اشتغال زایی برای مددجویان است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار