کد خبر: ۱۹۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ 07 April 2015

به گزارش تابناک فارس،فرمانده انتظامي شهرستان بوانات استان فارس از دستگيري يک قاتل فراري در کمتر از 24 ساعت پس از ارتکاب جرم خبر داد.

سرهنگ رجب رزمجويي فرمانده انتظامي شهرستان بوانات استان فارس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران در تشريح جرييات اين خبر گفت: ماموران انتظامي شهرستان بوانات از طريق مرکز فوريتهاي پليسي 110 از يک فقره قتل مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل وقوع جرم در شهر سوريان، مشخص شد جواني 33 ساله به وسيله ضربات چاقو توسط يکي از اهالي آن محل به قتل رسيده و قاتل پس از وقوع جرم متواري شده است. فرمانده انتظامي شهرستان بوانات استان فارس اظهار کرد: ‌ بلافاصله دستگيري قاتل فراري در دستور کار ماموران قرار گرفت و با انجام کارهاي اطلاعاتي پليس، چند محل که احتمال مي‌رفت متهم براي مخفي شدن در آنجا باشد، شناسايي شد.

سرهنگ رزمجويي خاطر نشان کرد: ‌ ماموران با عزيمت به آن محل‌ها در يک عمليات منسجم متهم را دستگير و در تحقيقات قتل مقتول (پسر33ساله) از وي به انگيزه داشتن اختلافات قبلي کشف و قاتل با تشکيل پرونده قضايي براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي معرفي شد.

برچسب ها: بوانات ، قتل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار