کد خبر: ۱۹۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴ 09 March 2016
به گزارش سایت خبری آوای ماغر؛ «نیاز نداری بذار، نیاز داری بردار» این جمله چند وقتی است که روی برخی دیوارهای کشور نقش بسته تا دیوار مهربانی در همه جای کشور میزبان لباس‌ها و کفش‌های اهدایی خیرین شود و مردم بی‌بضاعت در فصل سرما از این کفش‌ها و لباس‌های گرم بی‌نصیب نمانند.

تفاوتی نمی کند چه کسی اولین دیوار مهربانی را در کدام نقطه کشور ایجاد کرد مهم اقدام خودجوش مردمی بود که با فرا رسیدن فصل سرد سال همنوعان نیازمند خود را فراموش نکردند و در حد توان خود به آنها یاری رساندند و این اقدام نیک آنقدر مورد استقبال قرار گرفته که در مدتی بسیار کوتاه نه تنها تمام نقاط کشور را در نوردیده بلکه توجه بسیاری از رسانه های خبری بزرگ جهان را نیز به خود جلب کرده است.

مردم شهر لیکک هم دیوار مهربانی را راه اندازی کردند تا هنوعان نیازمند بر حسب نیاز خود بردارند و همشهریان بی نیاز با اهدای بخشی از پوشاک خود بگویند که هنوز هم انسانیت و همدردی در بین این مردم غیور وجود دارد.

این حرکت خودجوش و بشر دوستانه چند روزی است که توسط شهروندان بهمئی راه اندازی شد ؛افرادی که قصد شرکت در این طرح را دارند می توانند به شهر لیکک - خیابان رهبری-جنب کابینت سازی احمدی نژاد مراجعه کنند.

تصاویر:


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار