رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق مسلح بانک پاسارگاد در خیابان هاشمی توسط ماموران کلانتری 108 نواب خبر داد و با واکنش سریع ماموران کلانتری این سارق اندکی پس از سرقت به دام افتاد.
کد خبر: ۱۹۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸ 09 March 2016
سرهنگ رضا بستو افزود: صبح امروز ماموران گشت کلانتری 108 نواب هنگام گشت زنی از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در جریان یک فقره سرقت مسلحانه قرار گرفتند و در کمترین زمان ممکن خود را به محل رسانده و متوجه ازدحام جمعیت در جلوی بانک پاسارگاد شدند.

وی گفت: سارق به محض مشاهده ماموران با یک قبضه سلاح کمری و دو کیسه حاوی مبلغ دو میلیارد ریال وجه نقد سرقت شده از بانک، اقدام به شلیک تیر هوایی و فرار از محل کرد که با واکنش سریع ماموران این فرد خلع سلاح و دستگیر شد. 

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در بازرسی بدنی از فرد دستگیر شده دو قبضه سلاح کمری، تعدادی فشنگ جنگی، یک قبضه چاقو و تعدادی گلپر آهنی تیغه دار که برای انسداد خودرو های عبوری از آن استفاده می شود کشف شد.

سرهنگ بستو خاطر نشان کرد: در بازجویی های انجام شده سارق به جرم خود مبنی بر سرقت مسلحانه از بانک اعتراف و جهت تحقیقات در زمینه سایر اقدامات مجرمانه تحویل پلیس آگاهی فاتب شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار