عضو شوراي شهرمشهد انتقاد كرد؛
یک عضو شورای اسلامی شهر مشهد از سخنان سیاسی شهردار مشهد در آن به از دولت انتقاد كرده بود ابراز نا خوشايندي كرد و گفت: جناحی رفتار کردن شورای شهر و شهرداری، منافع مشهد را به خطر می‌اندازد.
کد خبر: ۱۹۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷ 08 March 2016
عبدالکریم جوادی امروز 18 اسفند ماه در حاشیه یکصد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیاست‌های کلی نظام را رهبری تعیین می‌کند و این سری انتقادات در شورا و شهرداری مشهد جایگاهی ندارد.

وی افزود: در شهری مانند مشهد که در این سال‌ها آسیب‌های زیادی دیده است و همچنین در سالی که شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت وجود دارد، وارد کردن انتقادات بدون مصداق، جایگاهی ندارد.

جوادی با بیان اینکه «شهردار مشهد در بسیاری از جلسات هماهنگی شورای شهر از دولت تعریف می‌کند و اعتقاد دارد که دولت برای مشهد خدمات بسیار زیادی عرضه داشته است»، خاطرنشان کرد: اما با خبر شده‌ام شهردار مشهد طی مصاحبه‌ای، انتقاداتی به ریاست جمهوری و دولت کنونی داشته است؛ خودمان هم مانده‌ایم که بالاخره دولت کمک کرده است یا نه.

عضو کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص اختصاص بودجه شهرداری به تشکل‌ها، عنوان کرد: در دهه مهدویت سال گذشته که اعتبارات بسیاری در اختیار تشکل‌های فرهنگی قرار گرفت باعث ایجاد شبهاتی در فعالیت‌های فرهنگی شد؛ متاسفانه این مبالغ تنها به جایگاه‌های سیاسی تعلق گرفته بود و به گونه‌ای سوء استفاده شد.

وی افزود: زمانی که شهرداری بدهی‌های زیادی به بانک‌ها دارد نباید مبالغ درشتی را در اختیار شهرداری قرار دهیم تا به فعالیت‌های سیاسی تعلق گیرد.

جوادی با بیان اینکه بدهی شهرداری از هزار میلیارد تومان به 2600 میلیارد تومان افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: با ریخت و پاش‌ها نمی‌توان تعهداتمان را به بانک‌ها انجام دهیم.

عضو کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: جایگاه شهرداری تنها در مدیریت شهری است نه این که به سمت کارهای سیاسی و کارهایی که به مدیریت شهری مربوط نیست روی آورد.
منبع: ايسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
دو سال پیش به عنوان پیمانکار پروژه یک پارک را برای شهرداری مشهد انجام دادیم ولی متاسفانه بعد از گذشت 2 سال هنوز 250 میلیون از طلب مان که 80 درصد قراردادمان است را شهرداری پرداخت نمیکند.هر بار که میرویم یکی دو میلیون چک میکشند و می گویند پول نداریم.زندگی من در دوران جوانی به تباهی کشیده شد.روزی نیست که طلب کارها زندگی را به کاممان تلخ نکنند.همسرم متارکه کرده و ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار