مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: طی سال جاری 36 هزار نفر روز تبلیغ توسط مبلغان و روحانیان اعزامی و مستقر در استان صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۹۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 08 March 2016

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: طی سال جاری 36 هزار نفر روز تبلیغ توسط مبلغان و روحانیان اعزامی و مستقر در استان صورت گرفته است.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام محمد فتاحی روز سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: این نهاد فرهنگی امسال برنامه های خود را در سه حوزه قرآن، فرهنگ و آموزش و پژوهش اجرایی کرد.
وی افزود: یک هزار نفر از کارکنان دستگاه های اجرایی استان نیز طی این مدت آموزش های قرآنی و عقیدتی را فرا گرفته اند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام یادآور شد: تعداد روحانیان مستقر در استان سال گذشته تنها هفت نفر بود که با تمهیدات اندیشیده شده این تعداد امسال به 34 نفر افزایش یافته است.
فتاحی برگزاری 30 کارگاه در حوزه اعتیاد ، 400 گفتمان دانش آموزی و دانشجویی ، تقویت و ساماندهی تشکل های دینی مردمی و هیات مذهبی را از دیگر برنامه های اجرایی این نهاد فرهنگی در سال 94 برشمرد.
وی اضافه کرد: حمایت از تولیدات فرهنگی و مذهبی در فضای مجازی ، حمایت از 20 مولف حوزه دینی و پایان نامه های دانشجویی ، تقویت 300 خانه قرآن و محافل قرآنی با هزینه 800 میلیون ریال از فعالیت های صورت گرفته تبلیغات اسلامی استان به منظور بسط و گسترش فرهنگ دینی و اسلامی در استان بوده است.
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام نیز در این نشست گفت: برگزاری جشن های تکلیف دانش آموزی امسال علاوه بر دانش آموزان دختر در میان پسران دانش آموز نیز اجرا شده است.
علی بیرانوند ادامه داد: اجرای طرح زیارت اولی ها برای اعزام دانش آموزان به مشهد مقدس و عتبات عالیات نیز از دیگر برنامه های این دستگاه های اجرایی در استان در راستای تقویت بنیه دینی و و عقدیتی دانش آموزان بوده است.
وی همچنین از احداث زائرسرایی در شهر مهران با ظرفیت 200 نفر برای پذیرایی از دانش آموزان اعزامی به عتبات عالیات و کاروان های راهیان نور سراسر کشور خبر داد./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار