سردار فدوی در جمع کنگره 477 شهید شهرستان شبستر:
سردار فدوی در جمع مردم شبستر در کنگره بزرگداشت 477 شهید شهرستان شبستر با تکریم جایگاه شهدا گفت ، سلام و صلوات بر شهیدان عزیز که به برکت آنها امنیت بسیار بالایی بر کشور حاکم است. خداروشکر می کنیم که نعمت بزرگ جمهوری اسلامی در زمان ما وجود دارد تا به پاس آن به شهدا خدمت کنیم.
کد خبر: ۱۹۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲ 08 March 2016

سردار فدوی در جمع مردم شبستر  در کنگره بزرگداشت 477 شهید شهرستان شبستر با تکریم جایگاه شهدا گفت ، سلام و صلوات بر شهیدان عزیز که به برکت آنها امنیت بسیار بالایی بر کشور حاکم است. خداروشکر می کنیم که نعمت بزرگ جمهوری اسلامی در زمان ما وجود دارد تا به پاس آن به شهدا خدمت کنیم.

هرچه عالم جمع شود نمیتوانند به عطمت شهدا پی ببرند. از نهضت سال 42 عطر و بوی شهدا در این کشور وجود داشته و ودر 8 ال دفاع مقدس نیز شهدای عزیزی به خاک افتادند تاکشور به امنیت برسد و به پاس همین خون های شهداست که هرچه از عمر جمهوری اسلامی گذشته به بزرگی و قدرت آن اضافه شده است . واین بزرگی و عظمت جمهوری اسلامی درسال های اخیر نمود جدیدی به خود گرفته و به جغرافیای خاصی نیز محدود نیست و و امروزه در دنیا با پیروی از دین اسلام به پرچمداری ایران در دنیا تمدن جدیدی آغاز شده است و در جای جای حغرافیای خارج ار کشور نیز نمود پیدا کرده است و مصداق این تمدن آوردن شهدا از خارج از مرزها به داخل کشور است و الان هم با سرعت جهشی انقلاب اسلامی در حال گسترش هستند.

خداوند این توفیق را بدهد تا قدر شهدارا بدانیم و ارزشهای آنان را پاسداری کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران افزود،شهدا شاخص هستند و در هرجایی از دنیا که نفس جمهوری اسلامی به آنجا رسیده و تعالیم امام و رهبری گسترش یافته ، قطعا نتایج یکسانی با نتیجه پیروزی شهدا خواهن حق بر باطل خواهند داشت و این وعده الهی قطعا محقق می شود وعزت در دنیا و بهشت در آخرت وعده الهی است.

جناح باطل هرچقدر به هم متحد شوند وقتی در برابر حق قرار می گیدند عددی حساب نمی شوند چرا که یک طرف قدرت مادی و در طرف دیگر قدرت خدایی است.

شیطان بزرگ آمریکا اگر میتوانست یک روز، زود تر جمهوری اسلمی را شکست دهد صبر نمی کرد. به برکت فرماندهی امام و رهبری وهمین روند انجام شده است و هردو این بزرگواران با اتکا به قدرت الهی که راهبرد اساسی جمهوری اسلامی است و یک لحظه قدرت مادی را به رسمیت نشناختند ، چه برسد به رسمیت شناختن آنها.

سردار فدوی ادامه داد، در همین قضیه دستگیر ملوانان آمریکایی باید خاطر نشان بشوم که ، تمام قدرت آمریکا در نیری دریایی آنها جمع شده است و نیروی دریایشان یک ارتش کامل هوایی ودریایی است. آنها به دنبال حضور در خلیج فارس هستند، وچون توانمندی پاسداران نیروی دریایی سپاه را دیدند نتوانساتند به خواسته خودشان برسند.

شیطان بزرگ سالهاست که در موضع انفعال قرار دارد. دست آمریکا زیر ساطور انقلاب اسلامی است. می توانیم دستشان را در صورت تعرض قطع کنیم.

مصداق این قدرت ایران، همین ماجراحویی دستگیری ملوانان آمریکایی بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی به دستگیری ملوانان آمریکایی اشاره کرد و گفت :در عمق خلیج فارس 130 کیلیومتر بوشهر در شرایطی که با شروع برجام طراحی کرده بودند که علیه ایران اقدامات خبیثانه انجام دهند و با عنایت خداوند توانستیم بین بیست و یک ساعت دستگیری ملوانان، خیر و برکت برای کشور سرازیر شود.

در همین راستا کری با ظریف تماس گرفت تا ضرر وزیان این مساله را کمتر کنند. این چهارمین بار بود که دستگیری اتفاق می افتاد وچیزی که حائز اهمیت است این مطلب است که هرروز همین منوال برقرار است و این یعنی تمکین از طرف دنیا و حاکمیت کامل ایران.

به محض اینکه شناورهای اینها در مسیر ما قرار گرفتند آنها را دستگیر کردیم. آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

در صحنه ای که دستگیری اتفاق اقتاد صرفا این دو شناور نبودند و زمانی که این درگیری شروع شد ناو هواپیمابر آمریکا در 70 کیلیومتر ی ما بودد و 4 ناو فرانسوی و آلمانی بودند و چندین هواپیما ی چنگی و غیر سر نشن بودند. این وضعیت منطقه بود و رزمندگان اسلام بدون هیچ ترسی این کار را کردند.

و هیچ کس جرات نمی کند این کار را بکنند. ولی ما توانستیم.

هزینه بودجه نظامی آمریکا بیشتر از سی سال پول فروش نفت در حال حاضر می باشد . باید طبق وعده خداباید باور کنیم که وعده حدا محقق می شود و این رمز پیروزی است.

نمیشود به خنده شیطان اعتماد کرد چون طبق وعده الهی آن ها در مقابل ما خنده می کندد و در پشت خنجر می زنند. مگر همین روند نیست . ما به پشتوانه همین شهدا پرقدرت هستیم .

وی در آخر گریزی به مسائل روز زود و خاطر نشان کرد که نباید شیطان های کوچک درست کنیم.مرگ بر آمریکا را نباید از بین برود و نباید مرگ بر آل سعود جانشین مرگ بر آمریکا شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایثارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
مشکلات داخلی را حل کنیم مشکل ما امریکا نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار