معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس، زمان آغاز طرح عرضه ميوه شب عيد در بازار شهرستان‌هاي استان فارس را 20 اسفندماه اعلام كرد.
کد خبر: ۱۹۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵ 07 March 2016
يدالله رحماني در جلسه ستاد تنظيم بازار استان فارس، گفت: با توجه به ذخيره مناسب ميوه در كشور و استان، زمان اجراي طرح عرضه ميوه در ايام نوروز، طولاني‌تر خواهد بود.

رحماني با بيان اينكه زمان عرضه ميوه در بازار شيراز را 24 اسفند ماه اعلام و اضافه كرد: با اجراي سياست‌هاي دولت و حضور بخش خصوصي، اين بخش نقش خود در تنظيم بازار ميوه ايام نوروز را به‌شكل كامل ايفا مي‌كند.

او گفت: كميته‌اي متشكل از دستگاه‌هاي مرتبط با مسئوليت سازمان جهادكشاورزي استان فارس به نمايندگي از ستاد تنظيم بازار فارس، روند اجراي اين طرح را مديريت و كنترل خواهد كرد.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري فارس همچنين با اشاره به اجراي طرح عرضه مرغ، برنج و روغن با قيمت مناسب در ايام عيدنوروز، گفت: قيمت عرضه اين محصولات بايد با حداقل سود تعيين شود تا اقشا مختلف قدرت خريد داشته باشند.

رحماني بر اهميت اطلاع‌رساني مناسب و به موقع توسط صدا و سيما در خصوص طرح عرضه ميوه و برخي اقلام بر مصرف در ايام عيد نوروز تاكيد و نصب پلاكارد در محل‌هاي عرضه را ضروري عنوان كرد.

وي با بيان اين كه دستگاه‌هاي مسئول بايد به وظايف نظارتي خود بدون ايجاد تداخل با ساير نهادها اقدام كنند، افزود: در شهرستان‌ها فرمانداري‌ها بايد با تشكيل جلسات و برنامه ريزي مناسب اجراي اين طرح را بر عهده بگيرند.

رحماني با اشاره به اينكه توزيع كنندگان اقلام اساسي بايد تا پايان اجراي طرح آماده مداخله و رفع موانع احتمالي باشند، گفت: برخورد با كالاهاي قاچاق در اين حوزه از اهميت زيادي برخوردار است و بايد با كار تيمي و گروهي به شكل مناسبي مديريت شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار