مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان اردبیل از فروش هفت هزار بلیط اینترنتی اتوبوس بین شهری از آغاز طرح فروش تاکنون در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 07 March 2016

علی رحمتی در گفتگو باخبرنگار مهربا یادآوری آغاز فروش بلیط اینترنتی از ۱۱ اسفندماه تصریح کرد: تنها در این مدت کوتاه تعداد قابل‌توجهی بلیط به صورت اینترنتی به فروش رسیده است.

وی با یادآوری فروش پنج هزار بلیط در سال گذشته تأکید کرد: امسال اقبال عمومی به خرید بلیط به صورت اینترنتی افزایش را نشان می‌دهد و بیانگر فرهنگ‌سازی مطلوب در این راستا است.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان با تأکید به آغاز فروش حضوری بلیط از فردا سه‌شنبه اضافه کرد: از فردا شهروندان و مسافران می توانند با مراجعه به شرکت‌های مسافربری بلیط موردنظر خود را به صورت حضوری نیز تهیه کنند.

رحمتی با اشاره به فعالیت ۱۴ شرکت حمل‌ونقل مسافر در استان و اعلام آمادگی شرکت‌ها در این خصوص تأکید کرد: در تمامی طول تعطیلات نحوه فروش بلیط و رعایت نرخ‌های مصوبه نظارت و بازرسی خواهد شد.

وی با بیان اینکه سه سایت اینترنتی برای فروش بلیط پیش بینی شده است، گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به یکی از سه سایتwww.safar۷۲۴.comوwww.payaneha.comوwww.irنسبت به خرید بلیط اقدام کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار