معاون وزارت بهداشت و درمان وزیر بهداشت از تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای هر شهروند ایرانی خبر داد و گفت: با اجرای این طرح خدمات درمانی به خوبی رصد می شود.
کد خبر: ۱۹۴۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ 07 March 2016
علی اکبر سیاری در حاشیه بازدید از سامانه مانیتورینگ هوشمند زنجیره سرما استان زنجان، افزود: سامانه مانیتورینگ هوشمند زنجیره سرما اس او پی، مدرن‌ترین سیستم پیشرفته در کشور است.

وی از تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای هر شهروند ایرانی خبر داد و اظهار کرد: با اجرای این طرح خدمات درمانی از مراکز درمانی تا وزارتخانه به خوبی رصد می شود.

معاون بهداشت و درمان وزیر بهداشت به اجرای طرح نظام سلامت در کشور اشاره کردو یاد آورشد: اجرای این طرح توفیقات خوبی را به همراه داشته است و تاکنون رضایتمندی مردم از این طرح بسیار عالی بوده است.

سیاری گفت: با اجرای طرح نظام تحول سلامت دسترسی مردم در شهرها و روستاها به مراکز درمانی آسان تر شده است.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه دو سال از اجرای طرح نظام سلامت گذشته و میزان پرداختی مردم هم به مراکز درمانی بسیار کاهش یافته است.

 معاون وزارت بهداشت و درمان هدف از سفر به زنجان را بررسی شاخص های سلامت این استان ذکر کرد و افزود: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید ارائه خدمات درمانی به مناطق محروم و روستاها رشد پیدا کرده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار