مدیر حج و زیارت استان زنجان از فعالیت 500 کارگزار در زمینه حج و زیارت استان زنجان خبر داد و گفت: این کارگزاران در قالب 19 آژانس فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۱۹۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 07 March 2016
فرامرز بابایی در گفت‌وگو با فارس در زنجان با تاکید بر برنامه‌ریزی در مورد برنامه‌های کاروان‌های اعزامی به اماکن مذهبی اظهار کرد: این برنامه‌ریزی به صورت ستادی انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: برنامه‌های پیش‌بینی شده برای کاروان‌های اعزامی به اماکن مذهبی به لحاظ اجرا رصد می‌شوند.

مدیر حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه مدیران آژانس‌ها فقط در ایران کار مدیریت را انجام می‌دهند، تصریح کرد: آن‌ها در مقصد زائران فقط زائر هستند و کار هماهنگی را برای زائران انجام می‌دهند از این رو برنامه‌های پیش‌بینی شده به صورت ستادی ارائه و اجرا می‌شود.

بابایی از فعالیت 500 کارگزار در زمینه حج و زیارت استان زنجان خبر داد و گفت: این کارگزاران در قالب 19 آژانس فعالیت می‌کنند.

وی به فقر نیروی انسانی ماهر موجود در استان زنجان در امور حج و زیارت اشاره کرد و گفت: تربیت نیروی انسانی حرفه‌ای در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه توزیع روحانی در بین کاروان‌های اعزامی به اماکن مذهبی به صورت کشوری انجام می‌شود، گفت: این نحوه توزیع ضعف محسوب می‌شود.

بابایی در پاسخ به سئوالی در مورد آمار حجاج حج تمتع سال جاری استان زنجان گفت: هر چند اقدامات مقدماتی برای اعزام حجاج آغاز شده است، ولی برنامه‌های جذب زائر به لحاظ برنامه‌ریزی عقب مانده است.

وی از فراخوان ثبت‌نام کنندگان تا 20 خرداد سال 85 برای اعزام به حج تمتع خبر داد و ابراز کرد:‌ کار ثبت‌نام حجاج بعد از اعلام برنامه کشوری انجام می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار