شهردار گیوی از اجرای طرح استقبال از بهار در آستانه سال جدید توسط شهرداری خبر داد.
کد خبر: ۱۹۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 06 March 2016

به گزارش ایرنا ، محمد عزتی روز یکشنبه در حاشیه آیین استقبال از بهار افزود: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و فرا رسیدن عید نوروز ستاد استقبال از بهار در شهرداری تشکیل شده تا شهر را برای استقبال از بهار و میهمانان نوروزی آماده کنند.
وی گفت: شهرداری گیوی در حال آماده سازی شهر برای ورود به سال جدید است.
وی از آغاز نظافت شهر خبر داد و یادآورشد: زیباسازی شهر و رنگ آمیزی جداول آن آغاز شده است.
وی به ساماندهی ورودی های شهر گیوی در آستانه سال نو اشاره کرد و افزود: فضاسازی شهر به ویژه گلکاری میادین شهری توسط شهرداری در روزهای پایانی سال افزایش می یابد.
وی با بیان اینکه تلاش می شود با ایجاد نشاط و شادابی به استقبال بهار برویم گفت: ایستگاه های راهنمایی مسافران نوروزی توسط شهرداری در میادین ورودی شهر دایر می شود تا با راهنمایی میهمانان نورزی به آنها بسته فرهنگی ارائه شود.
وی مدیریت امور شهری را از وظایف ذاتی شهرداری دانست و گفت: حفاری در این شهر تا 15 فروردین ممنوع است و با عوامل متخلف برابر مقررات برخورد خواهد شد.
عزتی افزود: در اجرای طرح استقبال از بهار با هدف شادابی و نشاط شهروندان و مسافران علاوه بر باز پیرایی پارک ها ، میادین و بلوارها کاشت بوته های گل و گیاه در پارک ها و ورودی اصلی شهر و عملیات کاشت گل مورد توجه قرار گرفته است.
شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی در 85 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
شهرستان کوثر ده ها اثر تاریخی ، باستانی و مراکز متعدد گردشگری دارد که حمام سنگی ، پل فیروزآباد ، آبگرم گیوی ، منبر مشکول و غاریخگان از آن جمله است.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار