نماینده مردم آمل در مجلس
نماینده مردم آمل در مجلس با اعلام اینکه طی سفر گذشته وزیر راه، آمل جزو شهرهای کلان برای انجام مطالعات و اجرای برنامه معماری ایرانی اسلامی قرار گرفت، گفت: در این طرح پنج کلان شهر جای گرفته‌اند که آمل نیز در این بین جای دارد.
کد خبر: ۱۹۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵ 06 March 2016

به گزارش تابناک مازندران،عزت‌الله یوسفیان‌ملا در همایش تجلیل از حماسه حضور مردم این شهرستان در انتخابات مجلس و شورای اسلامی در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص)، اظهار کرد: آملی‌ها همیشه در طول تاریخ افتخارآفرین بودند و در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری همه مردم شهر و روستا پای صندوق‎‌های رأی حاضر شدند.

وی افزود: برای خدمت به مردم شهرستان آمل تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرم و به این خدمتگزاری می‌بالم.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمل دارای طوایف بزرگی است که مردم هر منطقه تأثیرگذار و اثربخش هستند و حق مردم این شهرستان را بیشتر از خدمات انجام شده می‌دانم.

این مسئول بیان کرد: شور، شوق و تلاش بدون وصف مردم این شهرستان در انتخابات باشکوه و حماسی ستودنی است و به این حماسه حضور می‌بالم.

یوسفیان‌ملا با اعلام اینکه طی چهار دوره گذشته و 12 سال قبل در مجلس تلاشم دفاع از حقوق مردم این دیار بود، متذکر شد: آمل از شهرهای بزرگ تاریخی، دینی، مذهبی، فقهی و با قدمت چندهزار ساله است که مسئولان باید به این خدمت افتخار کنند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه طی سفر گذشته وزیر راه و شهرسازی، شهرستان آمل جزو شهرهای کلان جهت انجام مطالعات و اجرای برنامه معماری ایرانی اسلامی قرار گرفت، ادامه داد: در این طرح بزرگ تعداد پنج شهر کلان کشور جای گرفته‌اند که آمل نیز در این بین بوده و با پیگیری شهردار و مسئولان شهری محقق می‌شود.

این مسئول متذکر شد: ایجاد آزادراه آمل ـ ساری و آزادراه آمل ـ رشت از برنامه‌های کلان بوده که با حمایت دولت و پیگیری‌های لازم در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود.

یوسفیان‌ملا با اشاره به مطالعات نهایی ایجاد فرودگاه در این شهرستان، بیان کرد: اهمیت این شهرستان به اندازه‌ای است که در سفر اخیر رئیس جمهور به مازندران تنها 670 میلیارد تومان به محور مواصلاتی هراز اختصاص یافت.

وی با اشاره به تخریب، توهین و عملیات روانی در جریان انتخابات، گفت: مردم آمل در هر برهه از زمان نشان دادند که افرادی باهوش، بابصیرت و آگاه هستند و عملکرد مسئولان برای‌شان مهم است.

یوسفیان‌ملا بیان کرد: برای مبارزه با فساد اقتصادی، دفاع از حقوق زنان، دفاع از حقوق بازنشستگان و افرادی که در مشاغل سخت مشغول کسب روزی حلال برای خانواده هستند، تمام تلاش خود را بیشتر از گذشته به‌کار می‌گیرم.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: از همه مسئولان اجرایی، نظارتی، مأموران انتظامی، امنیتی، مردم و اقشار مختلف که در برگزاری هر چه بهتر انتخابات نقش داشتند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار